Temat: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

Witam teraz moja kolej na porade bo czytam tu i tam i potrzebuje rady o co chodzi z tym non stop cykajacym podobno zaworem w butli gazowej. Jak jezdze po miescie to tylko dzyń i dzyń. Czy na prawdę nie da się nic z tym zrobić? Byłam w warsztacie i powiedziano mi ze tak musi być bo to dla bezpieczeństwa ale błagam... O samym działaniu instalacji nie moge złego słowa powiedzieć dlatego nie chce robić dymu w warsztacie ale strasznie mnie to irytuje. Instalacja to Zenit Blue Box wtryski Hercules i Kme Tur ,butla 62Litry.

2

Odp: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

jest to faktycznie wymogiem podyktowanym przepisami ale są na to sposoby. moze im sie nie chciało bawić ale mozna podtoczyć zawor na zbiorniku na uszczelkę i wtedy nie bedzie go słychać. robiłem juz tak raz bo jeden klient miał ten problem co ty

3

Odp: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

Rychu, możesz rozwinąć swoją myśl o wymogu cykania cewki wielozaworu podyktowanego przepisami?

4

Odp: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

homologacja e8 67R mówi "opóznienie odcięcia zdalnie sterowanych zaworów odcinających po zgaśnięciu silnika nie może przekraczać 5 sekund"

5

Odp: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

niestety w hybrydach zawory sie otwierają nonstop, taka sytuacja, pomaga gąbka na pokrywie zbiornika, trochę wytłumia

6 (edytowany przez synor 29.06.2020 11:48:58)

Odp: Auris 1.8 hybryda cykająca butla

Instalacje gazowe do hybrydowych Toyot mają przed sobą przyszłość. Wszystko dlatego, że interesują się nimi nie tylko jednostkowi, odrobinę zwariowani klienci, ale także floty i korporacje taksówkarskie.

BRC jest jedną z pierwszych firm, które wprowadziły na polski rynek instalację LPG do wybranych hybrydowych Toyot, a teraz sukcesywnie dopracowuje swój system.

Najwyraźniejszą zmianą w stosunku do generacji opisywanej rok temu jest wyeliminowanie charakterystycznego cykania elektrozaworu, który włączał i wyłączał gaz w zależności od tego, czy hybryda używała silnika benzynowego, czy elektrycznego. Początkowo producent miał zastosować nowy typ wspomnianego elementu, ale ostatecznie stanęło na poważnych zmianach w sterowniku. Komputer LPG odczytuje z magistrali danych CAN Priusa status jednostki i wie, czy wyłączenie silnika nastąpiło w ramach jazdy hybrydowej, czy też chodzi o zakończenie jazdy. Dzięki temu ciągła praca zaworu odcinającego gaz nie jest potrzebna i temat został rozwiązany.

Sprawą drugą jest bardzo dokładne opracowanie mapy sterownika LPG - dokładnie do konkretnego modelu samochodu, co eliminuje konieczność wykonywania adaptacji.

Wyżej wymieniona technologia została zastosowana do użycia przy każdym aucie hybrydowym.

Więcej w artykule: https://magazynauto.interia.pl/porady/n … Id,2660586 (link usunięty)



ARG Auto Gaz Łódź Legionów 112 tel. 692274666
http://www.autogazarg.prv.pl (link usunięty)