1

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Wg mnie nie będzie żadnego problemu, tylko po co tak mocny reduktor do auta  z 124KM? Większa możliwość wydatku gazu z reduktora w tym przypadku nic nie zmieni.

2

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Taki problem może wystąpić w każdym z reduktorów ze zintegrowanym zaworem gazowym. Nie wiązałbym raczej tego problemu z tą konkretną marką...

3

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Re: Tak chciałem wziąść reduktor scorpion mini

Tomekgda napisał/a:

Chciałem założyć scorpion mini ale słyszałem że trzpień w elektrozaworze się zawiesza

Mi przy montażu Scorpiona Mini od razu gazownik wymienił trzpień w elektrozaworze na inny

4

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Pewnie delikatnie przetarty drobnym papierem ściernym...

5

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

A dlaczego się "zagalopował" z (chyba) LI02? co masz na myśli?

6

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Reduktor w tym przypadku jest elementem wykonaczym, więc może być zavoli, i skorpion i li02...

7

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

Myślę, że może być ok

8

Odp: HONDA 1.6 v-tec 124KM i reduktor scorpion ST

W scorpionach elektrozawór fazy ciekłej jest identyczny w mini, ST i GT. Problem polega na tym, że jest to zawór dwustopniowy, dla oszczędzenia mocy cewki otwierającej iglicę - jest mała i słaba, więc uchyla najpierw małą iglicę dla wyrównania ciśnień przed i za zaworem - i dopiero wtedy, gdy siła potrzebna dla uniesienia całego tłoczka maleje - unosi się całość. Tak to ma wyglądać - i na ogół wygląda. Problem w tym, że DAMEX w poszukiwaniu cięć kosztów zaczął wykonywać te elektrozawory sam, na wzór oryginalnego Valteka. I czasem coś mu nie wyjdzie.