1

Odp: problem z sekwencją BRC

Kiedy sprawdzałeś świece i przewody?, uciekająca iskra na tych elementach może spowodować podobne objawy. Najlepiej przełącz na benzykę i zrób kick-downa kilka razy i sprawdź czy nie dławi się czy szarpie.(objaw jest bardziej widoczny na LPG, więc sprawdź dokładnie)
powodzenia

2

Odp: problem z sekwencją BRC

http://www.czakram.pl/nrits.php (link usunięty)

3

Odp: problem z sekwencją BRC

Wysoce prawdopodobnym wydaje się pad czujnika ciśnienia gazu, albo reduktora...

4

Odp: problem z sekwencją BRC

Adikson napisał/a:

przeżuca


@Adikson, popracuj nad ortografią, już w pierwszym poście poprawialem, ale widzę, że robisz ponownie ten sam błąd... :wink:

5

Odp: problem z sekwencją BRC

Oktan, nie było w BMW silników R6 24V z zapłonem rozdzielaczowym - tylko z pojedynczymi cewkami.
Po drugie - przy kiepskich świecach silnik owszem - może szarpać na gazie, ale nie mulić i przerzucać (przepraszam- przeżucać) na benzynę. Czytaj ze zrozumieniem.