Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat
Re: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat
witam wszystkich na początek. na wstępie z zakresu gazu niestety jestem zielony. zamontowano mi instalację do mojego auta i nie jestem zadowolony z jego osiągów. szukam pomocy na waszym forum lub osoby która uczciwie ogarnie temat. dodam iz po wymianie wtryskiwaczy na wieksze chyba 2.1 i jezdzie kalibracyjnej auto lepiej chodzilo ale szarpalo przy przelaczaniu sie na gaz. pojechalem tam raz jeszcze okazalo sie ze pomylili kolejnosc przewodow elektrycznych na listwie czyli kolejnosc wtryskow cos tam zmienili po podlaczeniu w komputerze ale auto mam wrazenie gorzej chodzi niz przed. czy potrzebna jest jazda kalibracyjna a im sie nie chcialo czy moze wogole zle to wszystko dobrali? feduktor OMVL HS 170 KM ECU DIEGO 63 wtryskiwacze FAST OMVL przewod doprowadzajacy jak zauwazylem grubszy niz standardowy. jak mialem ta pierwsza i jedyna jazde kalibracyjna to przy maksymalnych obrotach i sporych predkosciach przebakiwal cos o spadajacym cisnieniu w ukladzie. dodam ze silnik w bdb stanie na benzynie chula pieknie posiada OBD1. dzieki za pomoc
Reduktor do wyrzucenia, wtryski do wyrzucenia. Dysze 2.1 - żarty z publiczności. Sterownik LPG - żadna rewela, ale daje się mniej więcej okiełznać, choć zimą będzie zapewniał trochę rozrywki z uwagi na złe korekty dawki gazu po temperaturze.