1

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

Re: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

czarny napisał/a:

witam wszystkich na początek. na wstępie z zakresu gazu niestety jestem zielony. zamontowano mi instalację do mojego auta i nie jestem zadowolony z jego osiągów. szukam pomocy na waszym forum lub osoby która uczciwie ogarnie temat. dodam iz po wymianie wtryskiwaczy na wieksze chyba 2.1 i jezdzie kalibracyjnej auto lepiej chodzilo ale szarpalo przy przelaczaniu sie na gaz. pojechalem tam raz jeszcze okazalo sie ze pomylili kolejnosc przewodow elektrycznych na listwie czyli kolejnosc wtryskow cos tam zmienili po podlaczeniu w komputerze ale auto mam wrazenie gorzej chodzi niz przed. czy potrzebna jest jazda kalibracyjna a im sie nie chcialo czy moze wogole zle to wszystko dobrali? feduktor OMVL HS 170 KM ECU DIEGO 63 wtryskiwacze FAST OMVL przewod doprowadzajacy jak zauwazylem grubszy niz standardowy. jak mialem ta pierwsza i jedyna jazde kalibracyjna to przy maksymalnych obrotach i sporych predkosciach przebakiwal cos o spadajacym cisnieniu w ukladzie. dodam ze silnik w bdb stanie na benzynie chula pieknie posiada OBD1. dzieki za pomoc


Reduktor do wyrzucenia, wtryski do wyrzucenia. Dysze 2.1 - żarty z publiczności. Sterownik LPG - żadna rewela, ale daje się mniej więcej okiełznać, choć zimą będzie zapewniał trochę rozrywki z uwagi na złe korekty dawki gazu po temperaturze.

2

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

@Sebastianie,  myślisz, że te podzespoły są takie tragiczne?

3

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

Re: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

czarny napisał/a:

niewiele mi to pomaga. gdybys mógł mi doradzić co trzebaby zrobić/ wstawić.


Zamierzasz wstawić to sam i zestroić, czy prosisz, bym uczył zawodu ludzi pakujących pod Twoją maskę najtańszy chłam, jaki wpadnie im w ręce??  :evil:

4

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

Właściwości fizycznych gazu LPG nie zmienisz i nie oszukasz. Niezaleznie, co montujesz, dla silnika 150-konnego opisany reduktor jest za mało wydajny. I nie jest tu istotne, czy pod maskę znajdziue się sterownik G3, czy Stag, czy BRC, czy jakiekolwiek inny.

Tak samo wtryskiwacze - jaki osioł wpadł na montaż jednych z najwolniejszych na rynku wtrysków do samochodu, w którym na wolnych obrotach czas wtrysku benzyny ledwie przekracza 2 ms?? Sądzisz, Oktan, że piszę to dlatego, że krytyka wtrysków OMVL-a leży w moim interesie??

Czarny, w programie obsługującym Diego G3 jest moduł - taki "config wizard", który m. in. automatycznie wylicza sugerowaną średnicę dysz dla danej mocy i ilości cylindrów silnika. Jeśli Twój gazownik tylko zaliczy trzytygodniowy kurs czytania po polsku, sukces jest bliski.

5

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

Mówiłem że reduktor do wyrzucenia.
Wtryski też. A dysze 2.1 są śmiesznie za małe.

6

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

Jeszcze "far from it"...

7

Odp: instalacja w preludzie 87r 16v wielopunkt 150 KM automat

oktan napisał/a:

Teraz zaczyna mieć to sens 8)


SebastianS napisał/a:

Jeszcze "far from it"...


Daleko do tego.  :wink: