Odp: Problem z kalibracją
Jeśli chodzi o parametry wtryskiwacza to proszę ustawić w ustawieniach własnych następujące parametry:
Maksymalny czas wtrysku gazu [ms] 35,0
Minimalne otwarcie wtrysku gazu [ms] 2,5
Pełne otwarcie wtrysku [ms] 4,0
Procentowe podtrzymanie [%] 40
Opóźnienie załączania wtrysku gazu do benzyny [ms] 1,0
Następnie proszę zapisać parametry plik -> zapisz parametry (to na wypadek jakbyś coś "namieszał" zawsze będzie można załadować te parametry ponownie). Następny krok to autoadaptacja. Proszę wykonać ja postępując zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie. W dalszej kolejności trzeba ustawić korektę czasu wtrysku biegu jałowego, porównując czasy wtrysków benzynowych na gazie i na benzynie.
Natomiast jeśli chodzi o dane samochodu to są to dane informacyjne można je pominąć i tak robi większość montażystów.
W zasadzie plotkami się nie zajmuję, ale plotka na temat tego sterownika jest mocno przesadzona. Wiele tysięcy aut jeździ na sterowniku SEC bez problemów. Sterownik ten na tamte czasy czyli początek sekwencyjnych instalacji był jednym z lepszych sterowników. rozwój motoryzacji oraz postęp w technice wymusił na producentach unowocześnianie swoich instalacji. takim przykładem jest właśnie SEQUEL oraz Mini Sec. Nie ma potrzeby zmieniać tego sterownika - tu jest potrzebna dobra regulacja.