Odp: S2000
Bardzo fajne autko, ale ze zgazowaniem to może być problem. Spora moc z 4-ro cylindrowego silnika V-TEC i dodatkowo kręci się chyba do 9 tys obr/min. Ciekawe czy ktoś by się podjął...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Bardzo fajne autko, ale ze zgazowaniem to może być problem. Spora moc z 4-ro cylindrowego silnika V-TEC i dodatkowo kręci się chyba do 9 tys obr/min. Ciekawe czy ktoś by się podjął...
Gdzieś w necie znalazłem informację o Hondzie S2000 z CNG. O LPG niestety nic... Chyba jeszcze nikt nie spróbował... :?:
Może nie kicha, ale faktycznie problem z tankowaniem...
odpowiednie, stabilne graty i się zagazuje - ale fakt, na byle czym to nie pojedzie.
Ja się zastanawiam czy się wtryski z wydatkiem wyrobią... 9 tys obr?
kwestia czasów wtrysku i tyle
na pewno będą potrzebne szybkie wtryski.
i sensowny reduktor, sensowne zasilanie, kumaty gaziarz itd
Takiej odpowiedzi oczekiwałem czyli temat do ogarnięcia
Tak, do ogarnięcia. Gazowaliśmy już z powodzeniem H22, B16, B18, ale na F20 ostrzymy sobie zęby dopiero :-)
Ogólnie - wymagany bardzo dobry reduktor i szybkie a przy tym wydajne wtryski - redline jest nawet powyżej 9krpm.
Sprawy cen na PW.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc