1

Odp: S2000

Bardzo fajne autko, ale ze zgazowaniem to może być problem. Spora moc z 4-ro cylindrowego silnika V-TEC i dodatkowo kręci się chyba do 9 tys obr/min. Ciekawe czy ktoś by się podjął...

2

Odp: S2000

Gdzieś w necie znalazłem informację o Hondzie S2000 z CNG. O LPG niestety nic... Chyba jeszcze nikt nie spróbował... :?:

3

Odp: S2000

Może nie kicha, ale faktycznie problem z tankowaniem...

4

Odp: S2000

odpowiednie, stabilne graty i się zagazuje - ale fakt, na byle czym to nie pojedzie.

5

Odp: S2000

Ja się zastanawiam czy się wtryski z wydatkiem wyrobią... 9 tys obr?

6

Odp: S2000

kwestia czasów wtrysku i tyle

7

Odp: S2000

na pewno będą potrzebne szybkie wtryski.

i sensowny reduktor,  sensowne zasilanie, kumaty gaziarz itd smile

8

Odp: S2000

kluczyk2 napisał/a:

Takiej odpowiedzi oczekiwałem czyli temat do ogarnięcia smile


Tak, do ogarnięcia. Gazowaliśmy już z powodzeniem H22, B16, B18, ale na F20 ostrzymy sobie zęby dopiero :-)
Ogólnie - wymagany bardzo dobry reduktor i szybkie a przy tym wydajne wtryski - redline jest nawet  powyżej 9krpm.

9

Odp: S2000

Sprawy cen na PW.