1

Odp: Audi A4 2.8 Quattro

Poza ciśnieniem, które musi być dużo większe niż "teoretyczne" 1,1 pozostaje jeszcze kwestia regulacji. Ta była chyba robiona "na mapki" i jest potwornie niedokładna, szczególnie przy tak dużym ciśnieniu.
Na czerwonych Hanach można w tym przypadku ustawić ciśnienie około 1,0 - 1,05 i powinno się zmieścić bez zapętlenia przy maksymalnych obrotach i czasach w okolicy 14,5 ms benzyny.

2

Odp: Audi A4 2.8 Quattro

Użyj oczu: dziś12.JPG

Gdyby takie było ciśnienie rzeczywiste, mnożnik nie wyszedł by tak nisko.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem i zastanów się o co chodziło.

Może wytłumaczę łopatologicznie:
1. Ciśnienie jest za wysokie, więc trzeba je zmniejszyć do około 1 bar
2. Należy poprawnie ustawić mapę mnożnika. (Najlepiej zaczynając od autokalibracji, żeby zweryfikować czy ustawione na reduktorze ciśnienie będzie odpowiednie).