Odp: Audi A4 1.8 turbo
Silnik z turbodoładowaniem ma swoje wymagania, jeżeli pozostanie tutaj fabryczne 150KM nie będzie wymagana specjalna instalacja, reduktor oczywiście przystosowany do silników z turbina ewentualnie ZavoliS będzie wystarczający
Ja jednak jestem za tym, żeby dało się w jakiś sposób kasować posty z "poradami" autorstwa użytkowników, którzy kompletnie nie wiedzą, o czym piszą... To powyżej, to kompletna bzdura, że nie wspomnę że wewnętrznie sobie przecząca.
Zavoli jest najgorszym możliwym reduktorem do silników doładowanych - nic innego tak bardzo nie generuje przerostów ciśnienia po cutoffie, które w skrajnych przypadkach może zrzucić, lub "pęknąć" wąż gazowy (choć w tym przypadku pewnie tak by się nie stało - za niskie ciśnienie doładowania). Proponuję Magic III lub AC R-01.
Wtryski począwszy od Valteka 30 skończywszy na Hana będą się tutaj dobrze sprawowały.
Komunał, w dodatku bzdurny. Valteki są:
a) za mało wydajne (typ 30 czyli 30 KM z cylindra)
b) mało precyzyjne
c) niestabilne wydajnościowo (szybko się rozkalibrowują)
d) nietrwałe
e) za wolne
f) bardzo podatne na dobijanie podwyższonym ciśnieniem, które dodatkowo je spowalnia (zwłaszcza przy "genialnych" zestawieniach z Zavoli)