1

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

Z tego co się orientuję to MagicJety się nie regeneruje. Więc raczej wymiana.

2

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

Kup Hany 2000 ale to się wiąże z mapowaniem. Myślę, że na nich zrobisz więcej km bez problemów.

3

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

Sądzę, że to średni pomysł optymalizacji - po pierwsze czekam na koniec zimy żeby zobaczyć, jak Barracudy ją przeżyją, po drugie - chodzą słuchy o pogorszonej dostępności Barracud z tytułu jakichś zawirowań w jej produkcji (zaznaczam - to pogłoski, więc być oże nieprawda).

4

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

tak a"propos barracudy to pierwsze grube mrozy przeszły bardzo pozytywnie, co więcej - nie przylewają zaraz po przejściu na zimno jak hanki z wtykiem valteka.

5

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

Struna napisał/a:

tak a"propos barracudy to pierwsze grube mrozy przeszły bardzo pozytywnie, co więcej - nie przylewają zaraz po przejściu na zimno jak hanki z wtykiem valteka.


Rodzaj wtyku nie stanowi o zachowaniu Hana, ponadto Hana zasadniczo nie przylewa, tylko minimalnie niedolewa. Zachowania Hana na zimno spowodowane są w chyba wszystkich sterownikach po prostu właściwościami wewnętrznej korekcji po temperaturze. Od zawsze przy użyciu Staga na przykład - korekta na zimno jest u nas dodatnia, przy czym należy zaznaczyć jasno, że to nie jest wina mniejszej wydajności wtryskiwacza, tylko zbyt ostrej korekty skracającej w Stagu w funkcji temperatury gazu.

6

Odp: Wtryskiwacze Magic Jet - wymiana czy regeneracja

SebastianS napisał/a:

Rodzaj wtyku nie stanowi o zachowaniu Hana

mam inne spostrzeżenia, pierwsze HANA na wtyku Denso nie miały takich zajawek jak mają te z EG. Zupełnie niezależnie os użytego sterownika.

SebastianS napisał/a:

Zachowania Hana na zimno

Na zimno to jedno, a każde przełączenie to druga kwestia i o tę drugą bardziej mi chodzi.

SebastianS napisał/a:

korekta na zimno jest u nas dodatnia, przy czym należy zaznaczyć jasno, że to nie jest wina mniejszej wydajności wtryskiwacza, tylko zbyt ostrej korekty skracającej w Stagu w funkcji temperatury gazu.

oczywiste oczywistości możemy pominąć smile