1

Odp: Lexus GS300 S160

Proponuję znaleźć sobie na forum Lexusa informacje o tym, jak chodzi taki sprzęt na montowanym przez nas Stagu, znanim wydasz zylion złotych na egzotyczne wydumki. Służę też przynajmniej jednym numerem telefonu do Klienta który zgodził się udzielać informacji zainteresowanym gazem w takim lexusie.

Moja propozycja:

Stag 300-6 Plus
6x pojedyncza Hana 2000
Reduktor Magic III

Chodzi jak burza, zero różnic gaz/benzyna, kultura pracy niezachwiana.

2

Odp: Lexus GS300 S160

Picakus napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Proponuję znaleźć sobie na forum Lexusa informacje o tym, jak chodzi taki sprzęt na montowanym przez nas Stagu, znanim wydasz zylion złotych na egzotyczne wydumki. Służę też przynajmniej jednym numerem telefonu do Klienta który zgodził się udzielać informacji zainteresowanym gazem w takim lexusie.

Moja propozycja:

Stag 300-6 Plus
6x pojedyncza Hana 2000
Reduktor Magic III

Chodzi jak burza, zero różnic gaz/benzyna, kultura pracy niezachwiana.


Interesuje mnie raczej możliwie maksymalnie bezobsługowa instalacja.
Znajomy ma LPi w Volvo S40 bardzo dobrze mu się sprawuje.
Nie zna różnić pomiędzy LPi oraz LPfi i staram się wybadać teren.

Staga mam w galancie i chyba już się nie skuszę na taką instalacje.


No to źle Kolego celujesz, bo podstawowym problemem w Vialle jest niska trwałość pomp ciekłego gazu, bardzo drogich.
A niedomagania Staga w galancie raczej świadczą o montażyście/doborze podzespołów, niż o instalacji jako takiej, w rozumieniu jakości i możliwości sterownika.

Ale wybór Twój, auto Twoje no i pieniądze też.

3

Odp: Lexus GS300 S160

Picakus napisał/a:
Harry napisał/a:

Z tego co wiem od przedstawicieli Vialle to problemy z pompami już nie występują bo zmieniła się ich konstrukcja z membranowej na łopatkową.


Właśnie tą zmianę wywnioskowałem z podanych przez Ciebie artykułów.

A co do Staga to raczej kwestia niekończoncych się doregulowań, wymian filtrów i podzespołów.


Jeśli liczysz, że Vialle nie trzeba serwisować i wymieniać filtrów, to błądzisz i to bardzo. A co do wymian podzespołów - wszystko zależy od ich doboru - Stag to tylko sterownik, i to bardzo porządny sterownik, o którego bezawaryjności akurat mogę wyrazić się w najwyższych ocenach z czystym sumieniem (choć kiedyś bywało z tym gorzej).
A reszta - cóż, jeśli dobó w owym galancie przeprowadzony był pod kątem taniości, to bardzo wierzę, że mogłeś się zrazić. Jednak dobre wtryskiwacze i reduktor oznaczają bezprobelmowe zachowanie auta - zresztą jak pisałem - poczytaj sobie na lexusowym forum, ludzie do nas aż gdzieś z Łukowa przyjeżdżali gazować GS300 - dowiedz się, co piszą.

4

Odp: Lexus GS300 S160

SebastianS napisał/a:

Jeśli liczysz, że Vialle nie trzeba serwisować i wymieniać filtrów, to błądzisz i to bardzo.


Proponuję sprawdzić ile kosztuje serwis rzeczonej wcześniej pompy wraz z wymianą oleju. I co ile należy go wykonywać.

5

Odp: Lexus GS300 S160

Przekonałeś mnie. Załóż sobie V gen. Najlepiej sam, będzie jeszcze taniej.

6

Odp: Lexus GS300 S160

A Stag na pojedynczych Hana 2000, który Prinsa kładzie możliwościami na łopatki - w okolicach 4000 PLN. Koszt przeglądu co 10.000 km: 100 PLN.

7

Odp: Lexus GS300 S160

Picakus napisał/a:
SebastianS napisał/a:

A Stag na pojedynczych Hana 2000, który Prinsa kładzie możliwościami na łopatki - w okolicach 4000 PLN. Koszt przeglądu co 10.000 km: 100 PLN.


Pogwarancyjny, czy filtry takie drogie ??
A reduktor jaki w takim zestawie ??
Gwarancja jak kilka postów niżej 3 lata, albo 100.000km ??


Gwarancyjny. Cena nie musi Ci odpowiadać, ale ma to do siebie że taka właśnie jest - przynajmniej u nas. Zakres: filtry, kontrola całości, kontrola szczelności, jazda próbna z kontrolą/ew. poprawkami całej mapy. Reduktor Magic III evoII - sprawdzony w takim samym silniku już kilkukrotnie - wydaje z zapasem. Gwarancja dokładnie taka, jak napisałeś - dwa warianty do wyboru.

8

Odp: Lexus GS300 S160

Picakus napisał/a:
SebastianS napisał/a:
Picakus napisał/a:
SebastianS napisał/a:

A Stag na pojedynczych Hana 2000, który Prinsa kładzie możliwościami na łopatki - w okolicach 4000 PLN. Koszt przeglądu co 10.000 km: 100 PLN.


Pogwarancyjny, czy filtry takie drogie ??
A reduktor jaki w takim zestawie ??
Gwarancja jak kilka postów niżej 3 lata, albo 100.000km ??


Gwarancyjny. Cena nie musi Ci odpowiadać, ale ma to do siebie że taka właśnie jest - przynajmniej u nas. Zakres: filtry, kontrola całości, kontrola szczelności, jazda próbna z kontrolą/ew. poprawkami całej mapy. Reduktor Magic III evoII - sprawdzony w takim samym silniku już kilkukrotnie - wydaje z zapasem. Gwarancja dokładnie taka, jak napisałeś - dwa warianty do wyboru.


Z ciekawości zapytam jeżeli ktoś przejedzie w okresie gwarancyjnym tych 3 lat ponad 100.000 km i padną wtryski bądź reduktor to wstawiasz nowe za darmo ??

Lepiej. Jak dość wyraźnie napisałem - istnieją dwa oddzielne warianty gwarancji, wobec czego sytuacja przekroczenia 100.000 km w ciągu 3 lat rodzi skutek o jakim piszesz o ile został wybrany wariant gwarancji na 3 lata bez limitu kilometrów. Jeśli ktoś przejedzie poniżej 100.000 km, a wybrał gwarancję na 100.000 km bez limitu czasu - w razie padu jakiegoś podzespołu otrzymuje nowy lub naprawiony niezależnie od tego, ile lat minęło od montażu.

Paniatno?  :mrgreen:

9

Odp: Lexus GS300 S160

Picakus napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Lepiej. Jak dość wyraźnie napisałem - istnieją dwa oddzielne warianty gwarancji, wobec czego sytuacja przekroczenia 100.000 km w ciągu 3 lat rodzi skutek o jakim piszesz o ile został wybrany wariant gwarancji na 3 lata bez limitu kilometrów. Jeśli ktoś przejedzie poniżej 100.000 km, a wybrał gwarancję na 100.000 km bez limitu czasu - w razie padu jakiegoś podzespołu otrzymuje nowy lub naprawiony niezależnie od tego, ile lat minęło od montażu.

Paniatno?  :mrgreen:


Powoli mnie przekonujesz  :razz: w takim razie, jak by było z zagazowaniem takiego GSa z silnikiem 3UZ-FE V8 4.3l 32V ??


Kwestie cenowe - zgodnie z przyjętym tu zwyczajem - na maila lub PW. Co do kwestii technicznych - nie widzę jakichkolwiek przeciwwskazań, z gamy toyotowskich silników V8 radziliśmy sobie już z mocniejszymi (Tundra 5.7l)