Odp: jaka instalacje do vopel vectra c 2004 2.0t
ewentualnie również z LpgTech wtryski Dragon BF ( czerwony kapturek )
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → jaka instalacje do vopel vectra c 2004 2.0t
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ewentualnie również z LpgTech wtryski Dragon BF ( czerwony kapturek )
Silnik bardzo fajny, bo z Saaba :-)
Gazujemy ich sporo, świetnie się sprawdzają. Nieprawdą jest, że zapętlanie wtrysków stanowi problem. Używamy Staga Qbox, wcześniej Staga 4 Plus, do tego reduktory Magic III evo2 i wtryskiwacze Hana 2000.
Coraz więcej instalacji posiada możliwość komunikowania się z diagnostyką samochodu w starndardzie OBD (czyli sterownik gazu działa nieco jak skaner diagnostyczny), odczytując parametry wypracowane przez sterownik samochodu (silnika). Na ich podstawie da się stwierdzić, czy zmiana paliwa na gazowe zmusza sterownik benzyny do zmiany zachowania w obrębie przydzielanych dawek paliwa, wyrażanych w praktyce zmianą czasu wtrysku benzyny. Jeśli potrzeby takich zmian nie ma, to znaczy że gaz wyregulowany jest idealnie, jeśli zmiany zachodzą - gazu dawkowane są ilości zbyt duże lub zbyt małe. Stąd już prosta droga do auto korekcji instalaji LPG, by dopasować się pod z góry założone oczekiwania sterownika benzyny - przynajmniej w teorii. W praktyce jest to prawie zawsze mocno zdradliwy teren, bo jak zawsze - jeśli na jeden układ działają dwa układy regulacji (sterownika benzyny i sterownika gazu), a oba nie uwzględniają tego samego kompletu danych - musi dojść do ich wzajemnego "rozjechania się" - czyli teoretycznie wypadkowa ich korekt zmierza do zadanej wartości, ale tylko w obsługiwanym obrębie, więc jeśli dziedzina funkcji jest różna - to nie będzie dobrze działać.
A teraz w przekładzie z polskiego na nasze: w ogóle nie montuję sterowników gazowych z komunikacją z OBD-II - i jakoś dajemy radę najbardziej trudnym przypadkom...
Zenit to sterownik
Nieprawdą jest, że zapętlanie wtrysków stanowi problem
dla większości stanowi
Trochę dziwne zestawienie. Zenit generalnie jest niegłupi, ale oprogramowanie ma takie trochę... niezbyt udane.
Dragon to produkt LpgTech i raczej bym to łączył z ich sterownikiem.
Zenit to sterownik
SebastianS napisał/a:Nieprawdą jest, że zapętlanie wtrysków stanowi problem
dla większości stanowi
Oj, tam zaraz większość... Megaloman z ciebie :mrgreen:
http://gazeo.pl/forum_lpg_cng/viewtopic … 8643#18643
No to teraz jedź do kumatego gazownika - niech Ci to ogarnie - Saab to nie jest proste auto do wystrojenia na gazie (Vectra C posiada silnik Saaba - taki skrót myślowy...) i trzeba odpowiedzialnie się zabrać za strojenie, a być może wcześniej - za dobór podzespołów.
Megaloman z ciebie
ahhh, no tak - ale chyba lepiej to niż matacz i krętacz
I JEST PROBLEM
no widzisz, wspominałem o możliwych problemach, które to ostrzeżenie nieudolnie próbował SebastianS wykorzystać w celu dyskredytacji mnie, a życie pokazało swoje.
Struna napisał/a:SebastianS napisał/a:Megaloman z ciebie
ahhh, no tak - ale chyba lepiej to niż matacz i krętacz
Jak rzadko - zgodzę się. Tyle, że niespecjalnie uderzasz w kogokolwiek poza własna osobą. Nieudolne próby wybielania się na nic się nie zdadzą - pogrążyłeś się dokumentnie, mam wszelkie argumenty po swojej stronie, tobie pozostaje słabej jakości i marnej siły przekonywania PR
adolf206 napisał/a:I JEST PROBLEM
no widzisz, wspominałem o możliwych problemach, które to ostrzeżenie nieudolnie próbował SebastianS wykorzystać w celu dyskredytacji mnie, a życie pokazało swoje.
Wspominał o problemach, bo je zna z autopsji - jak życie pokazało, nie umie wystroić pętlącego benzynę silnika, co nie przeszkadza mu dalej rżnąć "fahofca". Ot, stroiciel z buraczanego pola za Wieliczką :mrgreen:
znam z autopsji bo poprawiam takie auta po wielu gazownikach, którzy nie są w stanie tego opanować, co ja czynię z powodzeniem - gazowniku z bożej łaski z koziej wólki.
Również i to auto, tym bardziej na tym sterowniku jest bez problemu do opanowania ( akurat dokładnie takich aut zrobiłem kilka i do dziś śmigają bez problemu - włącznie z podniesieniem mocy )
Najlepiej jak byś wrzucił plik z ustawieniami
znam z autopsji bo poprawiam takie auta po wielu gazownikach, którzy nie są w stanie tego opanować, co ja czynię z powodzeniem - gazowniku z bożej łaski z koziej wólki.
Również i to auto, tym bardziej na tym sterowniku jest bez problemu do opanowania ( akurat dokładnie takich aut zrobiłem kilka i do dziś śmigają bez problemu - włącznie z podniesieniem mocy )
proszę cię...
Podkleiłem parę postów wyzej link do tematu, gdzie pokazuję właśnie, jak "poprawiłeś" po innych gazownikach corsę OPC... Ty chyba literkę"p" tam nadprogramowo z przodu dopisałeś - "oprawiłeś" - to tak. Albo uprawiłeś - jak buraczane pole - symbol twojej fachowości.
Nie umiałeś i poległeś, jak naleśnik. Totalnie błędnie zdiagnozowałeś problem. Kompletnie dyletancko usiłowałeś wystroić. Spieprzyłeś - mówiąc krótko.
Natomiast prawdą jest, że auto jest do opanowania, a kwestia użytych podzespołów składa się na to, jak dobrze i jak długo auto będzie jeździć.
Moja propozycja - kiedy Właściciel już znudzi się jeżdżeniem do swojego gazownika - niech jedzie do Struny na poprawki, a jeśli te nie dadzą efektu - zapraszam do nas :mrgreen:
Gościu jak na razie to nie przedstawiłeś nic co by dowodziło mojego błędu, a nawet jeśli by takowy wystąpił to nikt nie jest nieomylny, o czym doskonale wiesz na przykładzie np. Mazdy którą spierdzieliles do potęgi a twardo chcesz innych oceniać i to jeszcze bez dowodów.
Także odpuść robaczku bo do niczego tym sposobem nie dojdziesz - no może do bana na kolejnym forum w związku z np. bezsensownym generowaniem OT, bo merytoryki w tym za grosz. Jedynie ślepa zawiść.
Panowie, bardzo proszę trzymać się tematu. Jest oddzielny założony specjalnie dla sprawy Corsy OPC.
Gościu jak na razie to nie przedstawiłeś nic co by dowodziło mojego błędu, a nawet jeśli by takowy wystąpił to nikt nie jest nieomylny, o czym doskonale wiesz na przykładzie np. Mazdy którą spierdzieliles do potęgi a twardo chcesz innych oceniać i to jeszcze bez dowodów.
Także odpuść robaczku bo do niczego tym sposobem nie dojdziesz - no może do bana na kolejnym forum w związku z np. bezsensownym generowaniem OT, bo merytoryki w tym za grosz. Jedynie ślepa zawiść.
Twojego błędu dowodzi to, że po twoich wypocinach auto przyjechało do mnie a z całej sprawy zdał relację jego właściciel. Masz czytelników tego forum za idiotów i sądzisz że zdołasz wykręcić kota ogonem?
@Czesio: nie mam uprawnień do przeniesienia części dyskusji która odbiegła od tematu, więc replikuję tam, gdzie znajduję wymagające repliki brednie.
Twojego błędu dowodzi to, że po twoich wypocinach auto przyjechało do mnie a z całej sprawy zdał relację jego właściciel.
to co pokazałeś koliduje z zapisem jaki mam, więc jak już w innym temacie było wałkowane istnieje silne podejrzenie obcej ingerencji, za która próbujesz mnie "punktować".
Masz czytelników tego forum za idiotów i sądzisz że zdołasz wykręcić kota ogonem?
Ależ skąd, jedynie ciebie
nie mam uprawnień do przeniesienia części dyskusji która odbiegła od tematu, więc replikuję tam, gdzie znajduję wymagające repliki brednie.
a ja kolejne brednie jedynie prostuję, bo nie pozwolę aby sobie po mnie jeździł jakiś zakompleksiony koleś.
Struna napisał/a:SebastianS napisał/a:Twojego błędu dowodzi to, że po twoich wypocinach auto przyjechało do mnie a z całej sprawy zdał relację jego właściciel.
to co pokazałeś koliduje z zapisem jaki mam, więc jak już w innym temacie było wałkowane istnieje silne podejrzenie obcej ingerencji, za która próbujesz mnie "punktować".
No to dawaj datę Twoich zmagań z tym autem - zobaczymy. Dostałeś propozycję obiektywnego rozstrzygnięcia, czy próbujesz się wykręcać, czy faktycznie ktoś tam grzebał. I co? Jak zwykle robisz bokami i usiłujesz mataczyć.
Więc albo stawiasz sprawę otwarcie, albo... jak ostatnio ślicznie powiedział Kaczyński do Tuska - "daj pan spokój"SebastianS napisał/a:Masz czytelników tego forum za idiotów i sądzisz że zdołasz wykręcić kota ogonem?
Ależ skąd, jedynie ciebie
Szalenie mi to.. dynda. Żeby mnie obrazić, trzeba być kimś. A nie zadufanym w sobie, bezkrytycznym (pod)krakowskim bucem.SebastianS napisał/a:nie mam uprawnień do przeniesienia części dyskusji która odbiegła od tematu, więc replikuję tam, gdzie znajduję wymagające repliki brednie.
a ja kolejne brednie jedynie prostuję, bo nie pozwolę aby sobie po mnie jeździł jakiś zakompleksiony koleś.
Ostatnią rzeczą, na jakiej ci zależy, to prostowanie tej prostej jak drut sytuacji. Zajmujesz się jej maksymalnym zaciemnieniem i zagmatwaniem w celu ukrycia swojej piramidalnej niekompetencji.
Ja mam proste zdania i proste fakty, ty kręcisz i wymyślasz bajki, jak - nie przymierzając - jedna z najżałośniejszych kreatur zajmujących się gazem - obecnie spod Warszawy... chyba z Legionowa.
Ostatnią rzeczą, na jakiej ci zależy, to prostowanie tej prostej jak drut sytuacji. Zajmujesz się jej maksymalnym zaciemnieniem i zagmatwaniem w celu ukrycia swojej piramidalnej niekompetencji.
skończ waść pierdzielić jak potłuczony
Ja mam proste zdania i proste fakty
co masz ? człowieku - jesteś mistrzem w odwracaniu kota ogonem co udowodniłeś po tysiąckroć i każdy kto miał z tobą więcej do czynienia niż "udany montaż" doskonale o tym wie.
Przykładów można mnożyć i są dostępne dla chcących ich poszukać.
ty kręcisz i wymyślasz bajki
rotfl... nie rozluźniaj mnie.. odwiedź w końcu jakiegoś specjalistę i zacznij się leczyć, a jeśli już to robisz to zmień lekarza/lekarstwa.
jedna z najżałośniejszych kreatur zajmujących się gazem - obecnie spod Warszawy... chyba z Legionowa.
ale nie rozumiem - kolegami mnie straszysz ?
Czekam nadal na info odnośnie terminu wizyty klienta z Opla - tyle mnie interesuje, reszta twoich sztuczek mi dynda.
Chcesz konfrontacji - voila, ja nie mam z tym problemu.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → jaka instalacje do vopel vectra c 2004 2.0t
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc