Temat: Fiat ulysse + stag , problem
Witam. Mam na imię Marek , jestem z Białegostoku. Posiadam fiata ulysse z 2004 roku , 2.0 benzyna 136 km.
Instalacja STAG , reduktor zavoli N , wtryski baracuda.
Instalację założyłem 2 lata temu , spisywała się bardzo dobrz e, przejechałem 20 tys km. Ale po ostatniej wizycie w serwisie 123 { nie polecam!!} po wymianie pompy paliwa , zrobieniu klimy mam problem z jazdą na Lpg. Nie wiem , co mogło i jest sknocone , ale wyjechał autem z check i komunikatem ANTIPOLUTION FAULT!
Po przejechaniu paru km check zgasł , by po jakimś czasie zapalić się ponownie i zaczęły się problemy z jazdą na Lpg. Auto nie ma mocy , do 2000 tys obrotów zamulone , później ponad 3 tys obrotów niby jedzie. Próba dodania gazu , sprawia ,że auto nadal nie ma mocy.Na klimie , na wolnych obrotach auto szarpie , skaczą obroty , falują. Na Pb jest wszystko w porządku , czuć ,że jedzie.
Byłem u gazownik a, podpiął kompa i po jeździe 3 dni cieszyłem się ,że jest ok. Ale po tym czasie znowu to samo.
Wersji napraw jest dużo , z wymiana silnika nawet!!!
Na diagnostyce nie byłem , wybieram się po niedzieli.Jeżdżę , do 70 km na 2 tys obrotów , ale każdy postój na światłach , to szarpanie obrotami , falowanie i ruszenie to problem , bo auto nawet gaśnie.
Może jakaś sugestia , może fachowcy urwali jakiś przewód , czegoś nie podpięli??
A może polecicie kogoś z Białegostoku do zerknięcia na auto??Pozdrawiam Marek