Temat: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI
Witam. Czy jest sens zakładać gaz do Vw polo VI 2.0 TSI? Pytam, bo strasznie mi się podoba, a nie ma sensu go kupywać i jeździć nim na benzynie, jeśli mam w planach wozić nim ludzi na zasadzie taxi z licencja na przewóz osob. Tak wiec... 1. Czy jest możliwość założenia w nim gazu? 2. Jaką instalacje i za ile do niego polecacie? Mogą być te droższe, bo mam możliwość dostania premii z Unii, więc wolałbym lepszą i mniej awaryjną instalację. Trochę lipa z miejscem na instalacje, bo tam gdzie powinno być koło to jest akumulator i wychodzi na to, że w jednym boku bagażnika byłoby koło a z drugiej strony butla i zostałby środek bagażnika, ale raczej starczyłby na 1-2 góra 3 torby.
Albo zle szukam, albo jest lipa z zakladaniem gazu do tsi.
Na necie cos pisalo, ze
"Dwa układy wtryskowe w jednym... Coraz częściej nowoczesne silniki benzynowe mają dwa razy więcej wtryskiwaczy niż cylindrów. Tak naprawdę na pokładzie są dwa układy wtryskowe: pośredni i bezpośredni. Współpraca tych dwóch układów zapewnia dobre osiągi, gładką pracę silnika i pozwala zmieścić się w rygorystycznych normach emisji spalin, ale... uniemożliwia montaż instalacji LPG. Owszem, testuje się je, niektóre firmy zapowiedziały powstanie działających układów zasilania LPG do takich układów wtryskowych, ale do sprzedaży nic takiego dotąd nie trafiło."
oraz
"Do „nieprzerabialnych” na LPG samochodów zaliczają się m.in. aktualne modele grupy VW z silnikami 2.0 TSI wyposażone w dwa układy wtryskowe"
artykuł z kwietnia 2019
i co myslicie o 1.0 i 1.5 TSI?
Podobno wersje 1.0 TSI sa problematyczne ale da sie zagazować. Opłaca się zakładać instalacje? Czy bedzie duzo problemow/awarii?
1.5 TSI 150 KM (110 kW) DSG 7-stopniowa czy jakos bardzo rozni sie 1.5 od 1.0? czy to jest prawie to samo? Chodzi mi mozliwosc zagazowania i o problemy/awarie. Pozdrawiam