1

Temat: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

Witam. Czy jest sens zakładać gaz do Vw polo VI 2.0 TSI? Pytam, bo strasznie mi się podoba, a nie ma sensu go kupywać i jeździć nim na benzynie, jeśli mam w planach wozić nim ludzi na zasadzie taxi z licencja na przewóz osob. Tak wiec... 1. Czy jest możliwość założenia w nim gazu? 2. Jaką instalacje i za ile do niego polecacie? Mogą być te droższe, bo mam możliwość dostania premii z Unii, więc wolałbym lepszą i mniej awaryjną instalację. Trochę lipa z miejscem na instalacje, bo tam gdzie powinno być koło to jest akumulator i wychodzi na to, że w jednym boku bagażnika byłoby koło a z drugiej strony butla i zostałby środek bagażnika, ale raczej starczyłby na 1-2 góra 3 torby.

Albo zle szukam, albo jest lipa z zakladaniem gazu do tsi.
Na necie cos pisalo, ze

"Dwa układy wtryskowe w jednym... Coraz częściej nowoczesne silniki benzynowe mają dwa razy więcej wtryskiwaczy niż cylindrów. Tak naprawdę na pokładzie są dwa układy wtryskowe: pośredni i bezpośredni. Współpraca tych dwóch układów zapewnia dobre osiągi, gładką pracę silnika i pozwala zmieścić się w rygorystycznych normach emisji spalin, ale... uniemożliwia montaż instalacji LPG. Owszem, testuje się je, niektóre firmy zapowiedziały powstanie działających układów zasilania LPG do takich układów wtryskowych, ale do sprzedaży nic takiego dotąd nie trafiło."

oraz

"Do „nieprzerabialnych” na LPG samochodów zaliczają się m.in. aktualne modele grupy VW z silnikami 2.0 TSI wyposażone w dwa układy wtryskowe"
artykuł z kwietnia 2019

i co myslicie o 1.0 i 1.5 TSI?

Podobno wersje 1.0 TSI sa problematyczne ale da sie zagazować. Opłaca się zakładać instalacje? Czy bedzie duzo problemow/awarii?
1.5 TSI 150 KM (110 kW) DSG 7-stopniowa czy jakos bardzo rozni sie 1.5 od 1.0? czy to jest prawie to samo? Chodzi mi mozliwosc zagazowania i o problemy/awarie. Pozdrawiam

2

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

Generalnie silnik potrzebuje trochę wiedzy i umiejętności gazownika no i dobrej instalacji "dedykowanej" pod konkretny kod silnika. Może Zenit ma coś opracowane, na pewno jest też BRC SDI 2.0. Tam instalacja jest na pewno bardziej dopracowana. Masz już jakiś konkretny zakład?

3

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

Jest naprawdę sporo opracowanych silników z grupy VW, nowe TSI na pewno bedą lepsze od starych FSI. Sprawdź dokładnie kody silników, na stronach producentów są wykazy samochodów

4

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

Podwójny ukłąd wtryskowy jest juz w vw bardzo powszechny, jeździ taki samochód w AGC na dwóch sterownikach tylko raczej nie robią tego komercyjnie

5

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

to niech zaczną bo raczej vw nie będzie się cofał:)

6

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

"Do „nieprzerabialnych” na LPG samochodów zaliczają się m.in. aktualne modele grupy VW z silnikami 2.0 TSI wyposażone w dwa układy wtryskowe"
artykuł z kwietnia 2019

Są ,,przerabialne" tylko cena instalacji jest wysoka, więc długo się amortyzuje, nie sądzę że w silniku 1.0 l będzie sens zakładać

7

Odp: Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI, 1.0 TSI i 1.5TSI

Możesz podać jakiś konkretny przykład?