26

Odp: rover 214

SebastianS napisał/a:

Żałosne są te próby odegrania się za wszelką cenę tylko za to, że skrytykowałem oczywisty fakt, że nie masz kompletnie żadnej wiedzy o LPG, poza tą, jaką możesz wyczytać tutaj i na podobnych forach, za to w każdym temacie, kierowany jakimś kategorycznym imperatywem, zabierasz głos, na ogół skrajnie głupio.

dokładnie tak gość zabiera głos w każdym wątku chyba tylko po to co by rósł mu licznik wątków bo z wypowiedzi jakie pisze też wnioskuje że wiedza jego na temat montażu LPG jest zerowa  :wink:

27

Odp: rover 214

Panowie, jesteście żałośni :? Potraficie tylko krytykować i atakować. Jak są konkretne zarzuty do Waszych wypowiedzi zamiast konkretnie opowiedzieć atakujecie, że inni to na niczym się nie znają :cry:

28

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

Panowie, jesteście żałośni :? Potraficie tylko krytykować i atakować. Jak są konkretne zarzuty do Waszych wypowiedzi zamiast konkretnie opowiedzieć atakujecie, że inni to na niczym się nie znają :cry:


Zarzucam Ci, że moim merytorycznym argumentom przeciwstawiasz tezy bez pokrycia i atakujesz personalnie, a Ty mnie pytasz o konkrety?!

Moderator wyciął w moim poprzednim wątku słowo, jakie mi przyszło na myśl, kiedy Cię czytam, więc żeby nie pomyślał ktoś,że użyłem wulgaryzmu - oświadczam wszem i wobec, że postać uzytkownika oktan kojarzy mi się z niewinną, sprawnościową grą, w której uzywa się niewielkiej skórzanej piłeczki...  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Tak. Zgadliście. Palantowej.

29

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

Panowie, jesteście żałośni :? Potraficie tylko krytykować i atakować. Jak są konkretne zarzuty do Waszych wypowiedzi zamiast konkretnie opowiedzieć atakujecie, że inni to na niczym się nie znają :cry:


kiedy ja cię atakowałem NIGDY a czytając twoje wypowiedzi do takiego wniosku doszedłem bo montażem LPG się zajmuje  :wink:

30

Odp: rover 214

SebastianS napisał/a:


Tu moder wyciął termin określający zręcznościową grę małą skórzaną piłeczką... więcej znajdziecie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Palant


Sebastianie, tym razem wg mnie ośmieszyłeś się.Chyba sam pogubiłeś się w sensie swojego posta.

31

Odp: rover 214

rover

mam  pytanie ,  czy senastians   założyłeś już , takiego rovera , na tym zestawie o którym mówisz   :?:

i mam  prośbę do sebastanas  o odniesienie się do  postu , drucika   :idea:

bo  to bardzo mnie intryguje ,  o co chodzi zty symultanicznym wtryskiem ,

32

Odp: rover 214

drucik napisał/a:

Nie jestem przekonany czy wiecie, co piszecie, mam wrażenie, że wasze wywody są czysto teoretyczne i niepotwierdzone na konkretnym przykładzie. Sygnały czasu wtrysku w takim sterowniku interpretowane są w dziwaczny sposób a mianowicie: na wolnych obrotach wykonują wzbogacenia przez wydłużenie czasu wtrysku ( sekwencja) a na wysokich przez wzrost częstotliwości impulsów ( wtrysk symultaniczny, czyli grupa).
Moim zdaniem żadna sekwencja tam nie zadziała nawet na złotych wtryskiwaczach tylko wtrysk grupowy.Notabene jak komuś uda się to zrobić na sekwencji to bardzo proszę o finfo.


Na prośbę Bladelo - ustosunkowuję się do powyższego postu.

Drucik, piszesz bzdury. Niezależnie od sposoby realizacji wtrysku (sekwencja, półsekwencja, full grupa) - zwiększanie dawki paliwa odbywa się zawsze na zasadzie zwiększania długości czasu wtrysku, a nie częstotliwości wtrysku w funkcji obrotów. Ta pozostaje ZAWSZE niezmieniona - tj. full grupa i półsekwencja podają wtrysk co obrót wału korbowego (1/2 czasu trwania cyklu pracy silnika), zaś niektóre systemy półsekwencyjne (np. silnik PT 3.6 V8 Audi) i wszystkie sekwencyjne - co dwa obroty wału (raz na cykl pracy silnika w każdy cylinder, w fazie dla niego optymalnej).

Wyjątkiem są układy wtrysku w niektórych mazdach i niektórych lanosach 1.6 16V, gdzie realizowany jest algorytm przełączania z sekwencji na półsekwencję, lub z półsekwnecji na fullgrupę - w zależności od stanu silnika (obroty, obciążenie). Tam zmienia się częstotliwość wtrysku w funkcji obrotów - tzn może wystąpić jeden lub dwa wtryski w dany cylinder w ciągu cyklu 720 stopni OWK.

Wzbogacenie mieszanki o niejako dodatkowe, "poza kolejnością" otwarcia wtryskiwacza, realizowane są w stanach nieustalonych w jednym znanym mi systemie - GM SPI - czyli wtrysku jednopunktowym, używanym w silnikach GM po obu stronach oceanu - w USA Chevy, Pontiac, w Europie Opel Kadett, Corsa, a także polonez GLI.

Także Drucik - coś Ci dzwoni, ale nie wiesz nie tylko w którym kościele, ale nawet czy to na pewno kościół, a nie szkoła, lub pastwisko - tam też słychać dzwonki :-D


Co do rovera i jego silników z rodziny K-16 - nie istnieje żaden problem z zagazowaniem sekwencją - czy to w roverze, czy w polonezie 1.4 GSI. Potwierdzone praktycznie.

33

Odp: rover 214

o  i  dzieki ,  za wyczerpującą odpowiedź

to ze jest   tak w tbi  to ja wiem   ,  ale  ten rower mine strasznie intryguje

a mierzyłęs to na oscyloskopie  sebastan  ,  chodzi mi o konkretna praktykę 
no wiesz   ,  czujnik wału /  kontra  czas wtrysku oscyloskop dwukanałowy   :?:

34

Odp: rover 214

Przyznam, że nie mierzyłem. Pewnie bym to uczynił, gdybym napotkał jakieś problemy.

35

Odp: rover 214

Czasem trzeba coś sprawdzić zanim napisze się bzdury, to prawda 8)

SebastianS napisał:
Drucik, piszesz bzdury. Niezależnie od sposoby realizacji wtrysku (sekwencja, półsekwencja, full grupa) - zwiększanie dawki paliwa odbywa się zawsze na zasadzie zwiększania długości czasu wtrysku, a nie częstotliwości wtrysku w funkcji obrotów.