Odp: Gaz do MITSUBISHI Galant 2.5 V6-24
A jaki rocznik?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → Gaz do MITSUBISHI Galant 2.5 V6-24
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A jaki rocznik?
Elektronika AC Stag4 będzie w sam raz. Reszta w zależności co warsztat ma w ofercie.
pozdrawiam
Elektronika AC Stag4 będzie w sam raz. Reszta w zależności co warsztat ma w ofercie.
pozdrawiam
Jassne, Czesio... Pozostałe dwa cylindry niech jeżdżą na benzynie. Za tanio też nie jest dobrze :mrgreen:
Ajćć, racja V6 :razz: Stag 300-6 :roll:
Odkopuje bo też mam taki samochód:
- sterownik STAG 300 Plus
- reduktor KME GOLD <lub Zavoli Zeta N/S>
- wtryski Hana (zielone) </ Hana (czerwone)>
- rurka 8mm
tylko uwagi jakie znalazłem na forum do reduktorów:
- Zavoli nie obskoczy bezproblemowo
- KME GOLD wali wysokim ciśnieniem na cut-off
- Magic III bardzo problemowy
uwagi do wtryskiwaczy:
- zielone bo na czerwonych trzeba dać ciśnienie 1,4 żeby uzyskać mnożnik w okolicy 1
[size=6]wyjaśnijcie mi to łopatologicznie[/size]
szukam też gazownika co by mi to założył w promieniu 30km od mojego miejsca zamieszkania
auto proste do montażu LPG , STAG ISA II ,Hana 2000 , AC R01 -x2 i śmiga bez problemu, zamontowaliśmy taką konfigurację wiele razy ....
Dwa reduktory AC R-01 do tego samochodu są kompletnie bez sensu. Wystarczy jeden Ac R-01, lub właśnie na przykład magic III - jego awaryjność jest bardzo przesadzona i wyolbrzymiona - ponad roku już funkcjonuje poprawka polegająca na użyciu materialów dobrze znoszących kontakt z gazem i wysoką temperaturą, co zlikwidowało nieszczelności w sposób całkowity. Tylko w tym roku zamontowaliśmy ich około 400 sztuk i żaden z tych "popoprawkowych" nie wrócił, za to wróciło kilka wcześniejszych i zostały wymienione na nowe.
KME Gold, poza tym że strasznie drogi i niepotrzebnie za wydajny - będzie chodził dobrze w galancie. Zavoli - niektórzy lubią i stosują, my ich nie lubimy za przerosty ciśnienia, zmniejszającą się stopniowo wydajność, przypadki nieszczelności zaworów bezpieczeństwa i problematyczną ustawność.
Zielone Hana będą za wydajne, zrobiliśmy tych galantów już wiele, więc to co piszę oparte jest o praktykę, a nie niepodparte niczym teorie. Mówimy o w sumie tylko 163KM z 6 cylindrów - czerwone będą odpowiednie.
SebastianS, a co z tym mnożnikiem (pisałem o tym we wcześniejszym poście)?
rozumiesz, ze masz warsztat - jakieś namiary poproszę
Montujemy gaz w Zbrosławicach - czyli dosyć niedaleko, telefony w stopce pod moimi postami. Z Twojego punktu widzenia ciekawym może być fakt, że Mitsu Legnum 2,5V6 BiTurbo z Zabrza jeździ na gazie od nas.
Mnoznikiem nie zawracaj sobie za bardzo głowy - ludzie przywiązują za dużą wagę do terminologii wyczytanych z instrukcji strojenia instalacji, stworzonych z dużymi uproszczeniami mającymi na celu uniknięcie brnięcia w bardzo w sumie obszerną wiedzę związaną z zasilaniem silników wtryskiem paliwa (obojętnie jakiego).
Mnożnik jest de facto funkcją dwóch zmiennych - czasów wtrysku benzyny i obrotów silnika. Oznacza on odczytaną z mapy stworzonej przez gazownika wartość, która stanowi współczynnik proporcjonalności pomiędzy wejściowym, odczytanym czasem wtrysku benzyny (świadczącym jednoznacznie o zapotrzebowaniu na paliwo), a wynikowym, wykonawczym sygnałem czasu wtrysku gazu, który ma zapewnić podanie ekwiwalentu energetycznego paliwa gazowego. Oczywiście - z racji specyfiki stanu skupienia LPG w ukłądach IV generacji, to jeszcze nie koniec bajki. Bo wynikowy czas wtrysku gazu musi być jeszcze odniesiony do współczynników korekcyjnych wynikających z różnicy pomiędzy odczytanym ciśnieniem rzeczywistym gazu, a ciśnieniem odniesienia (referencyjnym) - żeby uniknąć sytuacji przelewania/niedolewania silnika z powodu zmian ciśnienia gazu.
Dalej jest podobna sytuacja z temperaturą gazu - a teraz dopiero jesteśmy w opisie w punkcie, do którego sięga ogólna teoria budowy układów wtrysku LPG IV generacji. Od tego miejsca zaczynają się "patenty" różnych producentów, dzięki którym jedne układy są lepsze i elastyczniejsze, inne - gorsze i mniej użyteczne.
Formalny mnożnik równie dobrze może mieć wartości z przedziału 1-1,5 jak 1,6-2,1, a efekt końcowy uzyskam taki sam, a co ważne - bez różnic w spalaniu, czy dynamice, lub trwałości silnika i samej instalacji.
Pozdrawiam.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → Gaz do MITSUBISHI Galant 2.5 V6-24
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc