1

Odp: Chevy Trailblazer

A ten dalej "krzyczy"

2

Odp: Chevy Trailblazer

@Ozor01, wyłącz capsa.

3

Odp: Chevy Trailblazer

ozor01 napisał/a:

jeśli prins oferuje w swoim zestawie japońskie wtryski , a brc oferuje wtryskiwacze brc oraz japońskie , i obie te firmy nie dają możliwości konfigurowania zestawu w dowolny sposób instalatorowi to to właśnie jest ZESTAW. a jeśli producent czy dystrybutor daje mozliwość kombinowania i dobierania komponentów wg upodobań instalatora to jest to  SKŁADAK. najlepszym przykładem na takie składaki są czujniki temp gazu montowane w przewód gumowy i czujniki temp płynu chłodzacego, kóre wygladają jakby je zrobił wujek Marian na tokarce  . mało tego jeszcze nigdy nie odwiedził naszego serwisu samochód z takim składakiem  gdzie poprawnie został wybrany rodzaj czujnika zdarzają się nawet błędy przy wyborze listwy. jeśli chodzi o wyzszosć SKŁADAKA nad ZESTAWEM to proszę o przykład instalacji wraz z ceną do passata 1.8t moja propozycja to ZESTAW BRC SQ24 za 2.800zł.[wtryski brc reduktor genius brc czujniki brc centrala brc przełacznik brc - czyli ZESTAW ]


Jaka moc silnika 1.8T?
Jaki genius, bo jest kilka?
Które wtryski, bo są trzy rodzaje?

Mój zestaw:
Stag 4 + Magic III + 4xpojedynczy Magic Jet. Obskoczę na tym zestawie silniki od 150 do 225 KM, daję 2 lata gwarancji bez limitu kilomterów (jak każdemu). Cena: wyraźnie niższa.
Rekonfiguracja mojej instalacji dla obsłużenia 1.8T w wersjach potuningowych, wykorzystujących zapętlenia wtrysków benzynowych, z mocą pod 300 KM (kompletnie nieosiągalne dla BRC) to dorzucenie 300 PLN - w tym momencie instalacja staje się minimalnie droższa od proponowanego BRC, oferując duuuużo więcej. Kiedy mój przedmówca zechce odpowiedzieć na zadane pytania, wskażę w czym jego oferta jest wątła.

4

Odp: Chevy Trailblazer

qki0 napisał/a:

Mi zaproponowano na 275 bhp jeden LG1 magiaratto ale on jest tylko do 258 bhp co znaczy że i tak będzie miał problemy z osiągnięciem maxa, jest jeszcze opcja na 2 LI02, ale nie wiem czy to będzie lepsze dla mojej rzędowej szóstki - co o tym myślicie? a może jednak lepiej BRC?


Najlepiej dobrze skonfigurowanego Staga. LR to porządna instalacja a silnik w sumie niewymagający, więc Omegas, choć wyraźnie ustępuje możliwościami elektroniki Stagowi sobie z nim poradzi, no chyba że to auto ma wtryskiwacze niskoomowe, co jest raczej mało prawdopodobne. Tyle, że Stag jest dużo tańszy.

5

Odp: Chevy Trailblazer

A czym tak "wyraźnie" Omegas ustępuje Stagowi? oprócz ceny oczywiście...

6

Odp: Chevy Trailblazer

dewon napisał/a:
czesio napisał/a:

A czym tak "wyraźnie" Omegas ustępuje Stagowi? oprócz ceny oczywiście...

No właśnie Sebastian, czym?  Wtryski ma najlepsze co juz ustalilismy..  elektronika? masz chyba na mysli przyjaznosc oprogramowania bo o ile pamietam to LRO w przypadku odpowiedniego softu ma chyba wszystkie mozliwosci korekcji jakie posiada stag, poza OBD adapterem ktory nie wiadomo co tak naprawdę daje ( w przypadku poprawnej kalibracji systemu)

Ekspertem nie jestem ale chetnie poczytam na temat porownania dwoch softow oraz ich mozliwosci regulacyjnych.


Po pierwsze: Na konkurencyjnym forum pojawił się test MEd-ów po 40.000 km. Ich "najlepszość" może Ty sam ze sobą ustaliłeś, ja nadal twierdzę, że to niezły wtryskiwacz, ale w zasięgu konkurencji zdecydowanie. Postawiłbym go w jednym szeregu z Matrixem, ale poniżej Hana2000 i Keihina, w kategorii precyzji - poniżej nawet Magic Jeta.

Odnośnie przewag Staga nad Omegasem (już gdzieś o tym pisałem, ale niech tam):

- Obsługa zapętlonych wtrysków benzyny
- Obsługa wtrysku Renix
- Sekwencyjne sterowanie wtryskiwaczami i emulatorami z precyzyjnie ustawianym interwałem czasowym (z krokiem 10 ms)
- Dużo precyzyjniejszy i lepszy system ustawiania poziomu wejściowego sygnału obrotów + filtracja
- Obsługa wszystkich popularnych wtryskiwaczy na rynku
- Obsługa szerokopasmowej sondy lambda
- Szerokie możliwości odnośnie różnych typów czujników temperatury gazu i reduktorów
- Sto razy czytelniejszy i bardziej intuicyjny interfejs użytkownika
- Za...bisty moduł oscyloskopu, jakiego nie ma nikt - potężne narzędzie diagnostyczne
- Współpraca z rejestratorem zapisującym do 40 godzin jazdy non stop, plus 16 znaczników wyzwalanych guzikiem
- Cena

7

Odp: Chevy Trailblazer

Bardzo rzeczowa odpowiedź @Dewon  :smile:
To mi się podoba.

8

Odp: Chevy Trailblazer

dewon napisał/a:

No to latwo Cie teraz bedzie pokonac Twoja bronia Seba, gdzie to niby ten test zostal przeprowadzony ? Model statystyczny ? metodologia ? aha czyli ktos zrobil jakis test i mu wyszlo... o ile pamietam robiles przytyki do moich nieobiektywnych testow a teraz sie na jakiegos wicka z innego forum powolujesz?  Bo narzekan na Magic jety mozna w scieci znaleźć sporo.

ale podaj link do tego testu - chetnie poczytam


http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=5270 (link usunięty)

Masz. Pokonuj mnie własną bronią.

9

Odp: Chevy Trailblazer

dewon napisał/a:

Fajne , czyli generelanie jest tak jak myslałem  :grin: ,  na podstawie jednego "rozjechanego" (13%*) wtrysku wyglaszasz ogolne teorie na temat ich kiepskiej jakosci? To co powiedziec o padajacych magic jetach ? Inny uzytkownik wlekja test ze mu sie po 140 tys rozjechalo... ktos slusznie zauwazyl aby porownac z innymi wtryskami, nie wiemy nic na temat faktycznych przbiegow oraz warunkow eksploatacji.

Tak jak myslałem Sebastianie, ten test jest nie tylko zupelnie niereprezentatywny ale rowniez dowodzi, że wiele osob nie podziela Twojego zdania na tym forum ktore podales.

Mozemy zrobic test moich wtryskow na tej maszynce (200 tys km) bo wlasciciel tego niby testu troche mataczyl z przebiegiem i nie ma nic o warunkach eksploatacji. Wlasciel przyznaje, iż nawet nie wie jaki maja rzeczywisty przebieg....  :idea:
czyli 200 tys nie wyklucza?

Moze uczciwiej byloby do testow zapodać nowe medy ?

Na dzis, Magic jet nie  umywa sie do Medow czy to Ci sie podoba czy nie.

Ich ogromna wrecz wrazliwosc zanieczyszcenia i slaba wydajnosc sa bezdyskusyjne.


Człowieku, ty naprawdę nie wiesz co piszesz. Nie masz pojęcia o temacie, składasz strzępki informacji i dzięki niezłemu poziomowi kojarzenia - kleisz z tego tezy, niestety najwyraźniej nie doczytując. Zresztą Twoje zdanie na temat MEd-ów jest równie licho wsparte - bazuje bowiem na Twoich prywatnych czterech sztukach, z których tworzysz już reprezentatywną próbkę testu statystycznego... żałość normalnie...
Co wiesz o wydajności Magic Jeta? Jaką moc obsłuży i ile znasz wtryskiwaczy, które mu pod tym względem dorównają lub go przewyższą?
Ja mam na Magicach obsłużone 63,5KM z cylindra w warunkach doładowania ciśnieniem 0,8 bara w Cayenne Turbo S. Z zapasem, przy różnicowym ciśnieniu roboczym na max bucie i 5500 obr./min  w granicach 0,9 bara.
Brązowy Keihin zdycha przy takim ciśnieniu przy ok 50KM/cyl
Valtek 34 - przy ok 32KM
Żółty BRC - przy ok 40KM
Zielona Hana2000 - przy ok 40KM
Valtek typ30 BFC - przy ok. 42KM
Matrix HD544 - przy ok 55-58 KM

Zostaje (chyba) biały MED i (na pewno) Hana2100.

Wciaz jakos nie ma długodystansowego potwierdzenia testow Hana a mimo to je chwalisz... to dosyc dziwne, chwalic cos, czego sie nie zna.  :smile: czekamy na testy Hana po 50 tys i po 140 tys  :shock:


Nie chwalę ich za długowieczność, tylko za niebywałą precyzję i powtarzalność, wkrótce będę miał więcej danych, bo gazujemy flotę handlową pewnej firmy, kilometry zaczną lecieć z pewością szybko. Na razie mogę potwierdzić, że idealna, identyczna z nowym wtryskiwaczem powtarzalność, zachowana jest po 10-15 tys km.

PS Na tym forum pojawiła sie juz 1 reklamacje na Hana - ciekawe co bedzie gdy % udzial w rynku tych wtryskow sie zwiekszy?


Z całą pewnością procentowy odsetek reklamowanych wtrysków tej marki pozostanie taki sam, pomijając błędy statystyczne wciąż wątłej stosunkowo próby.

Reasumując - nie masz póki co podstaw kwestionowania jakości Hana, zwłaszcza że jak rozumiem, nie masz z nimi żadnego zawodowego kontaktu. Natomiast ja mam podstawy dla odmitologizowania Med-ów. Twoje stwierdzenia są arbitralne, pryncypialne i skłaniają mnie do zaproponowania Ci zmiany nicka z "dewon" na "bufon". Oczywiście możesz się nie zgodzić :-D

10

Odp: Chevy Trailblazer

Czy masz kontakt zawodowy z LPG w ogóle? Bo ja mam. I nie obchodzą mnie jęki innych użytkowników. Mam pełny i swobodny wybór podzespołów, z nikim nie wiąże mnie jakakolwiek umowa, kontrakt, cyrograf itp, który kazałby trzymać się jakiegokolwiek profilu zestawień gratów. Wybieram to, co działa dobrze i nie sprawia problemów - zarówno mnie jak i moim Klientom

Nie kopiesz ani nie bijesz leżącego, bo mnie niczym nie położyłeś, jeśli sądzisz, że napiszesz więcej ode mnie i dzięki temu uzyskasz przewagę w sporze - jesteś w mylnym błędzie.
Moja przewaga nad Tobą polega na tym, że ja wskazałem jakikolwiek niezależny test MED-ów, Ty nie wskazałeś żadnego co nie przeszkadza Ci pisać szeroko na tym forum, jak wspaniałe one są. Na jakiej podstawie? 8 własnych wtrysków, ,które tyle tylko, że masz zamontowane w aucie i jeszcze działają? Czy opinii "zaprzyjaźnionego warsztatu"? Pan Zenek jest jakiś szczególnie opiniotwórczy, czy co?

Ja mam przynajmniej swoje własne statystyki i obserwacje, które nie rozciągają się na 8 sztuk, tylko na tysiące. I za mną stoją opinie o naszych instalacjach na tak wielu forach, że sądzę, że nie znam więcej, niż 40%, a więcej - nie chce mi się szukać, bo nie mam potrzeby.
A niepolecane - no cóż, nie jedyny to przykład, że zawsze prędzej czy później trafiamy na jakiegoś buca, który zechce nam obrobić tyłek, choć merytorycznie nie ma ku temu przesłanek. W tym kontekście chcę Ci pogratulować faktu, że nie masz zapewne najmniejszych sznas tam trafić, z racji faktu, że raczej nie jesteś gazownikiem, tylko teoretykiem, ze wszelkimi tego konsekwencjami.
Co do rozwoju w związku z dyskusjami z Tobą - dla wyrównania poziomu jedyna rzecz, jaka mi się rozija, to kora mózgowa, której nadmierne pofałdowanie nie sprzyja nawiązaniu rozmowy z Tobą.