26

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

ARG-BRC napisał/a:

Nawet nie stać AC na wstawienie adapteru OBD do sterownika super Stag 300 Premium , co za drogo wychodzi ??? Powiem ci że już KME lepiej rozwiązało Adapter OBD od AC smile i czym się tu chciałeś pochwalić smile


Och jak fajnie, nareszcie ktoś mi pokaże rozwiązanie adaptera OBD w wykonaniu KME. Możesz? Od roku czekam na zapowiadane Diego G4 i wciąż nie widzę.

No i jeszcze o OBD w BRC. Jakie protokoły ISO obsługuje?

27

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

caniggia napisał/a:

...byc moze magic sa dobre dla kogos kto sie nie zna, nie zrobi mu to roznicy, ale jak ktos sie zna, wystarczy na korekty popatrzyc.


Tak. Ta fazę dyskusji lubię najbardziej. Nie znam się, dlatego właśnie przyjeżdżają do mnie ludzie z tak dużych odległości - i czekam, kiedy pojawi się na forum choćby jeden wpis kogoś niezadowolonego z naszej usługi. A dodam - magic jety trafiają pod maskę prawie wszystkich gazowanych u nas aut - nie z uwagi na jakieś sugerowane przez Ciebie koneksje czy przedstawicielstwa, bo to nie mnie sobie Czesi wybrali, tylko ja Czechów - oceniając ich produkty, i zawarty w nich potencjał.
Gu..cio mnie obchodzą na pierwszy rzut oka tendencyjne opinie jednego pieniacza. Jak chcesz - montuj sobie wtryski wedle życzenia, to wolny kraj. Ale przestań wypisywać pierdoły o wtryskiwaczach, których zamontowałem z półtora tysiąca i montuję nadal z uwagi na długotrwałe pozytywne efekty tego wyboru - to już jest statystyka nie do pogardzenia.

Jeśli na takich samych, szalenie merytorycznych kryteriach opierasz swoje działania w dziedzinie tuningu samochodów, to strzeż Boże od takiego poziomu profesjonalizmu... :-/

28

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Hmm, wtryskiwacze MED ma sąsiad w swoim aucie. Mrozy dochodziły w moim wspaniałym Sieradzu nawet chwilami do -25 st.C. Żadnych problemów przy przełączeniu. Wiem bo ojciec z tym ww sąsiadem pracuje w jednej firmie i interesuje się też tematyką auto-gazu. (ku mojej uciesze śledzi wiele wątków z tego forum  8) )

29

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

czesio napisał/a:

Hmm, wtryskiwacze MED ma sąsiad w swoim aucie. Mrozy dochodziły w moim wspaniałym Sieradzu nawet chwilami do -25 st.C. Żadnych problemów przy przełączeniu. Wiem bo ojciec z tym ww sąsiadem pracuje w jednej firmie i interesuje się też tematyką auto-gazu. (ku mojej uciesze śledzi wiele wątków z tego forum  8) )


Wkleję fragment PW jaki otrzymałem od jednego z moich Klientów. Tak dla ochłodzenia rozgrzanych głów:

Witam Panie Sebastianie,
...Mam ciągle problem tego szarpania przy przejściu na lpg na zimnym silniku. Teraz występuje to nawet podczas jazdy, silnik 3-4 krotnie przydławia się tak jakby gubił iskrę i chodziła na 2 czy 3 gary. W kontekście tego co Pan pisał o zabrudzonych wtryskach postanowiłem je wyczyścić. No i owszem, wszystko było czarne w środku, wyczyściłem ładnie i było dobrze (dużo lepiej ale nie zniknęło to całkiem) przez 2 tankowania. Jeszcze przed czyszczeniem, akirat jak były te 20 stopniowe mrozy przed uruchomieniem silnika podgrzałem listwę suszarką i nawet nie cyknął przy przełączeniu na gaz. (...) jak auto stoi w garażu podziemnym to ten problem jest dużo mniej odczuwalny a przy rozgrzanym silniku znika całkiem. Nie wiem czy my mamy aż tak syfiasty gaz, staram się tankować na dobrych stacjach typu BP czy Statoil. Może trzeba by dołożyć dodatkowe filtry albo zastosować jakieś lepsze o ile są takie. W ostateczności zastanawiam się nad wymianą tych wtryskiwaczy choćby na MagicJet-y albo coś co obsłuży mój silnik i będzie miało normalną cenę. W Explo nawet nie wiadomo kiedy przechodzi na lpg, choćby było -30 stopni.
Pozdrawiam


Dla wyjaśnienia: Ów Klient ma zamontowane przez nas Matrixy HD544. Pierwszą listwę reklamowałem, bo puszczała gaz w stanie zamkniętym i zalewała silnik. Druga już jest ok, jeśli nie liczyć opisanego problemu.
Zaś ów Explo, to ford Explorer teścia mojego Klienta, któremu zamontowałem zestaw oparty o Magic Jety. Rejon ten sam (Podkarpacie/Bieszczady), więc kwestia różnic w jakości gazu raczej odpada. W dodatku Pan Teść własnie w Bieszczadach mieszka, więc mrozy ma tam bardziej siarczyste, niż autor powyższego postu.

Komentarz zbyteczny.
Pozdrawiam.

30

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

caniggia napisał/a:

...a bardzo akurat rozumiem za kazdym razem Twoje uniesienie jak ktos cos zlego napisze o magic jetach, masz najwyrazniej jakies super serie, bo na wszystkich forach nie doliczylem sie wiecej jak 3 szt uszkodzonych u Ciebie (na 1500?), u kilku ludzi mozna naliczyc ich wiecej...


Cztery. Dwa uszkodzone na etapie produkcyjnym, jeden za ciasno spasowany, jeden w którym wypadła gumka zderzaka tłoczka przy -25 stopni na dworze. I to faktycznie wszystko - czy chcesz, czy nie chcesz wierzyć.

31

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Drogi Sebastianie jestem pełen podziwu dla twojej pamięci , przy tylu założonych instalacjach zapamiętałeś wszystkie  usterki hmmm
Pozazdrościć takiej pamięci .
Pozdrawiam

32

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Kwestia statystyki. Jak połowa klientów wraca, bo im BRC nie robi, to się wszystkich nie spamięta...

Tak więc się nie łam. Przy BRC to normalne.

33

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Jeśli już mi zarzucasz że mam same poprawki i reklamacje to powiem ci tylko tyle ze prowadzona jest w mojej firmie baza danych i jak chcę to mogę ci podać ile miałem reklamacji.
Sorry albo mało samochodów przerabiasz albo nic nie robisz skoro te 4 sztuki zapamiętałeś i tak usilnie to powtarzasz na wszystkich możliwych forach.
No właśnie odwiedzili moją firmę technicy z owej reklamowanej usilnie przez ciebie firmy A.... Widzisz i ja wiem i oni też - tylko elektronika jest w 99% ok (zdarzają się nieliczne wyjątki ) reszta to wielka niewiadoma za którą odpowiadają producenci którzy psują A... reputację . ( A... to tylko importer i to jest ich bolączka)
Jestem pod wrażeniem Testera który wypuścili jest całkiem poręczny.

34

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

ARG-BRC napisał/a:

Sorry albo mało samochodów przerabiasz albo nic nie robisz skoro te 4 sztuki zapamiętałeś i tak usilnie to powtarzasz na wszystkich możliwych forach.


Trzeba mieć bardzo ciasny umysł, żeby nie zauważyć, że nietrudno zapamiętać cztery reklamacje wtryskiwaczy, skoro tylko cztery się wydarzyły... Nie pogrążaj się jeszcze bardziej.

ARG-BRC napisał/a:

No właśnie odwiedzili moją firmę technicy z owej reklamowanej usilnie przez ciebie firmy A.... Widzisz i ja wiem i oni też - tylko elektronika jest w 99% ok (zdarzają się nieliczne wyjątki ) reszta to wielka niewiadoma za którą odpowiadają producenci którzy psują A... reputację . ( A... to tylko importer i to jest ich bolączka)
Jestem pod wrażeniem Testera który wypuścili jest całkiem poręczny.

Nie wiem, kto i czego ci naopowiadał, ale strasznie chrzanisz. AC Autogaz jest producentem sterowników, osprzętu do nich, wiązek, reduktorów (AC R-01 - polecam, przetestuj, może porzucisz swoją"cegłę"  lol) tylko czekać własnych wtryskiwaczy, choć obecnie lansowane valteki typ 34 zdają się być bardzo dobrej jakości - testy wskazują na powtarzalność bijącą na łeb Matrixa, lepszą niż Magic Jet, nie wspominając o innych popularnych na rynku wtryskiwaczach. Zobaczymy, jak dadzą radę w długich dystansach.

35

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Ty wiesz swoje ja wiem swoje smile Mnie nie oszukasz smile Będziesz mi wciskał ciemnotę że Magic Jety są AC itd. Wiesz że połowę produktów importują i to jest fakt. Ciekawe dla czego tak pewnie mówią o 3 letniej gwarancji na sterownik (na plus AC), a na części mechaniczne nie chcą powiedzieć jaki jest okres gwarancyjny ( diabeł tkwi w szczegółach). Wiadome że gwarancję na części mechaniczne udziela firma od której kupowane są komponenty i AC nie ma na to wpływu .
Czytaj dokładnie bo ci napisałem z kim była prowadzona rozmowa.
W BRC co kupisz na to masz 2 lata bez limitu kilometrów ( konkurencja ma zwyczaj do 60000km)
Co do twoich usterek to sorry ale wciskasz kit ja o tym wiem i ty też. Przerobiłeś tyllllle aut (chwała ci za to ) i tylko 4 sztuki , rzekomo jakieś padły w trakcie produkcji ( jak by tak było to wyszła by ich pewna partia co spowodowałoby żebyś sie doliczył większej ilości uszkodzonych wtryskiwaczy, no chyba że ludzie robią je ręcznie w co nie wierzę) .

36

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

A już nie wspomnę o zmianach w konstrukcji magic jetów , po co je robili skoro są bezawaryjne ??

37

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

dewon systemy sekwencyjnego wtrysku BRC zapoczątkowali włosi na wtryskach Keihin (parę lat temu) dopóki nie stworzyli swoich wtryskiwaczy.
Keihiny są dostępne w systemach Sequent , Seguent 24, Sequent Plug & Drive tak samo jak wtryskiwacze BRC. Oba wtryskiwacze są godne zaoferowania i dlatego zostały w ofercie systemów BRC.

38

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

A co to jest Valtek smile ???