1

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Generalnie, to chyba dość "ciężkie" auto...

2

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Premium ma sens tylko, jeśli auto jest z 2001 roku, lub późniejsze.
Osobiście tak czy owak - proponuję Staga Plus - nieco tańszy, a precyzyjnie wystrojony obsłuży ten samochód śpiewająco. Zapraszam do nas.

3

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Jasne że LR działa, bo to świetny produkt. Tylko czemu tak drogo?

4

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Za jakość trzeba zapłacić  big_smile  Pewnie dlatego wszystkie nowe A6, BMW 5 idt są takie drogie...

5

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

lobuz52 napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Jasne że LR działa, bo to świetny produkt. Tylko czemu tak drogo?


Dlatego, że na tej instalacji Twój silnik nie "dowie" się nawet, że jedzie na gazie. Poza tym jak założysz LRO to masz 2 lata gwarancji i nie będziesz musiał więcej zadawać pytań na jakimkolwiek forum. Kupujesz nie tylko jakość ale i coś, co trudno kupić - komfort psychiczny. A jak ktoś Ci powie, że na gazie to się silnik rozwala, dużo pali, słabo przyspiesz to będziesz się z niego śmiał.
Oczywiście podstawa to profesjonalny montaż i strojenie. :!:


Dziękuję Ci, Kolego za wyjaśnienie. Chyba muszę spróbować, bo to co piszesz, brzmi jak bajka...

...No cóż, widocznie mi się wydawało, że wszystkie Stagi, jakie zamontowałem ludziom do silników w przedziale mocy od 50 do 500 KM, działają perfekcyjnie...

Pozdrawiam
Seba :-D

6

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

LR nie oferuje wszystkiego z jednej stajni - wtryski są MED, Keihin albo Matrix. Zbiorniki i tak polskie, bo Stako w zasadzie wygryzło całą konkurencję w Europie. Map sensor - Boscha.

W BRC faktycznie wszystko oklejone brandem BRC, ale co z tego? Jakość tych instalacji nie rzuca na kolana.

A Stag już teraz ma własny reduktor, tylko patrzeć włąsnych wtryskiwaczy - czyli kompletnej instalacji od jednego producenta - sól w oko ARG-BRC, który nie mając innych argumentów, wciąż używa pogardliwego określenia "składaki", zapominając, że dla BRC też pracują podwykonawcy robiący określone składniki zestawów.

7

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Doradź klientom, żeby pilnowali przeglądów i terminowej zmiany filtrów FL. Zadzwiające, jak dużo daje wymiana co 10.000, którą narzuciłem już dawno. Efekt? od maja 2008 ani jednej reklamacji na zasyfione lub zniszczone magic jety. Jeden zawieszony po 1000 km (wykryte przy I przeglądzie) - ewidentnie błąd egzemplarza, podobnie jak jeden z nienagwintowanym gniazdem króćca i jeden niekontaktujący elektrycznie. Oba wyłapane przed oddaniem auta Klinetowi. Tyle reklamacji na Magic jety u mnie.

A co do reduktora - jasne, nazywa się AC. A co to zmienia? Stag jest nazwą handlową sterownika AC, podobnie, jak Snickers jest nazwą handlową marki Master Foods. Nazwałem go Stag niejako poprzez oczywiste skojarzenie z producentem sterownika.

Kwestia zagubionych map - owszem, stagi-4, zwłaszcza na sofcie 3.0 miały takie tendencje. Aktualizacja firmware do 5.4,daje rozwiązanie problemu - przynajmniej tak wyglada.

8

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Drogi SebastianS dalej podtrzymuję stwierdzenie "SKŁADAKI" jak masz z tym problem to trudno. Pochwal się lepiej ile wytrzymuje km ten wynaleziony reduktor Staga ??na ile dajesz gwarancje ??, bo jeśli zacznie się psuć tak jak te wspaniałe magic jety no to powodzenia ???!!! (jak na taką firmę  AC długo projektowali reduktor hmmm pewnie czymś zaskoczy smile )
Wiem że zaczniesz zaraz na mnie narzekać, ale co tam przecież to twoja domena smile
Powiem Ci tylko jedno im więcej ludzi zakłada SKŁADAKI po niskich kosztach tym mam większą radość , a wiesz dlaczego ??? tak wiesz !!! Następnym razem pomyślą trzy razy zanim założą instalację "SKŁADAKA" i sprofanują swój samochód .
Pozdrawiam i bez urazy smile

9

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Wysil się bardziej. Radość mam, widząc, jakie załamanie przeżywa BRC na rynku polskim, MTM s.r.o. robi bokami wprowadzając instalacje po inną nazwą, zresztą to składaki, bo na wtryskach Keihin - a tfu! ;-)
Stag miażdży konkurencję technologicznie, a ludzie są coraz bardziej świadomymi klientami i coraz częściej sięgają po najwyższą półkę produktów (żeby nie było, że mówię tu tylko o Stagu, wskaże też na Landi Renzo), na której BRC nie było, nie ma i nie będzie, nawet jeśli po kolejnych kilku latach uda im się w końcu wykombinować, jak AC opracowało sterownik komunikujący się z wszystkimi istniejącymi protokołami OBD-II i tak skutecznie wykorzystać informacje podawane przez ECU benzyny. A to dopiero początek, kontynuacją będzie to, co jak sądzę wydarzy się na targach w Warszawie. Rynek LPG od dawna nie przeżył rewolucji, myślę, że najwyższy czas smile

Chrzanienie o psujących się magic jetach jest tak samo sensowne, jak reszta twoich miałkich, wątpliwej wagi argumentów. Z czystym sumieniem stwierdzam, że są bardzo przyzwoitej jakości i wysoce powtarzalne i precyzyjne, nawet po sporym przebiegu.

A reduktor AC? Po pierwsze - dziś przetestowałem go u siebie pierwszy raz. Ciśnieniowo zbliżony jest do Geniusa maxa, może odrobinę lepszy. Przerostów po cutoffie na takim poziomie Genius nie osiągnie nigdy - są bardzo małe. Reakcja wysterowania - bardzo szybka. Do poprawienia pozostaje termika - to najsłabszy punkt tego reduktora. Wciąż jednak nie odbiegający w dół poziomem od G. Maxa, który termicznie jest zaledwie taki sobie, a deklarowane poziomy 300 KM to absurdalny humor włoskich marketingowców, od których tylko włoscy żołnierze są lepsi :-D

Cieszę się, że dane mi jest widzieć, jak coraz bardziej dojrzały rynek LPG w Polsce dziękuje za współpracę tym, którzy nie nadążają...

Pozdrawiam i już przyjmuję zakłady, kiedy zaczniesz montować Staga :-D

10

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Ja mam się wysilić hehhe śmieszny jestes nawet nie wiesz czemu firma M.T.M ma dwa produkty, ośmieszasz się i wcale mnie to nie dziwi. Jak już chcesz wiedzieć to ci podpowiem że nastąpił podział dwóch firm na naszym rynku a jakich to się sam dowiedz. Chodzi ci o produkt Eco Drive hmmm jak będziesz smile na targach w np Wawa to zobacz czym się różni ten produkt od BRC i wtedy się wymądrzaj a dziś opuść głowę ze wstydu smile
Co do OBD nie będę zabierał głosu bo sam się już do czegoś przyznałeś , a czepiałeś się BRC (cofnij się wstecz i poczytaj swoje posty).
Nawet nie stać AC na wstawienie adapteru OBD do sterownika super Stag 300 Premium , co za drogo wychodzi ??? Powiem ci że już KME lepiej rozwiązało Adapter OBD od AC smile i czym się tu chciałeś pochwalić smile

Co do reduktora , widzisz sam kręcisz wiesz jaki jest i jak zwykle próbujesz go wylansować. Chciałbyś żeby był tak dobry jak GENIUS MAX , a może coś wiesz na temat zmian jakie nastąpiły w tym reduktorze ???

A co do wtryskiwaczy magic jet nie będę się powtarzać , psują się i psuć się będą bo taka jest ich konstrukcji. Nie nadają się do naszego gazu i tyle w temaci.

Ja mam montować STAGA hahaha , a gdzie to kupić hahaha

11

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

mariusz_2050 napisał/a:
manio123 napisał/a:

bez zacietrzewiania Panowie, magic jety są doskonałe w swoim przedziale cenowym i nikt nie twierdzi że są technicznie najlepsze. Uznajmy polubownie że są lepsze niż valteki, a przynajmniej bardziej wydajne i precyzyjne. I nie mniej trwałe . I nie wymagają kalibracji raz w tygodniu.

Montuj chłopie nawet do góry nogamoi skoro nie rozumiesz dlaczego najlepszą pozycję opisują instrukcje montażu. "Montażyści" montują dowolnie, nawet w pozycji odwrotnej bo nie szanują klienta i swojej roboty. Mają tez problemy z czytaniem tekstu ze zrozuminiem , że o rysunku technicznym nie wspomnę. Nie każdy ma potrzebę montażu instalacji z najwyższej półki i rzadko znajduje to uzasadnienie techniczno-ekonomiczne. Zachowujesz się identycznie jak pewien były posiadacz forum lpg, któremu też się zdawało że jest guru. Upadł nisko i złudzenie posyadania też prysło razem z klakierami.

Niestety z SebastianemS nie da się inaczej dyskutować i zapewne to on był tym posiadaczem forum lpg.


Taaa...

Jak za to dyskutować z Tobą, skoro:
- jeden wątek dotyczy wtrysków matrix
- jeden - zabrudzenia spowodowanego złym filtrowaniem gazu - sam założyciel wątku pisze, że po założeniu filtra Czaja FL02 wtryski są czyściutkie
- jeden dotyczy kolesia o nicku NikośWariat, którego misją jest negowanie wszystkiego, co pisze kilka osób, które go pozbawiły funkcji administratora cytowanego forum - tak się składa, że mając bardzo dobre zdanie o MJ piszę o tym, a jestem na liście adwersarzy.
- jeden wątek to opis sytuacji rozjechania się adaptacji po dwóch dniach, co jest tak samo prawdopodobne, jak inna rewelacja tego samego kolesia, który stwierdził, że wstawione w miejsce "felernych" MJ wtryski focus (znane z fatalnej trwałości liczonej na 10.000 km) pracują idealnie, następnie, że po tygodniu uległy zabrudzeniu i trzeba było je czyścić. Co ja, mam rewelacje (@#$) brać za dobrą monetę?

- pozostałe wątki - owszem, tyczą się faktycznych problemów z wtryskami, ale proponuję rozważyć dwie rzeczy - po pierwsze wtrysków BRC moi rekomendowani przez Czakram znajomi zwracają hurtowni też niemało z powodu różnych usterek, po drugie - na forum piszą zwykle nie ci, którzy użytkują sprzęt bezproblemowo (skąd wziąć wiedzę, ilu ich jest?), tylko ci, którzy mają z nim problemy, a w dodatku są pozostawieni na pastwę losu przez swoich mechaników/instalatorów.

Statystyki tworzą się w warsztatach montujących LPG - tam można usłyszeć, ile wtrysków sprawiło problemy i na jaką pulę zamontowanych. Pojedynczych przypadków nie traktuję, jako sygnału jakiejkolwiek prawidłowości, podobnie, jak opisów ludzi ewidentnie tendencyjnych.

Tak, wiem, mnie do takich też zaliczasz. Mam nadzieję, że nie dlatego, że mam odmienne od Twojego, Mariusz, zdanie na temat "twojej" technologii LPG.

12

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

mariusz_2050 napisał/a:

Super magic jety:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3360 (link usunięty) i tutaj
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=1365 (link usunięty) i tutaj
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3376 (link usunięty) i tutaj
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3221 (link usunięty) i tutaj
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3155 (link usunięty) i tutaj
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=2523 (link usunięty)

Hiper wtryski BRC:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=324 … mp;start=0 (link usunięty)
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=280 … 38a2#28010 (link usunięty)
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=277 … 38a2#27723 (link usunięty)
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=169 … 38a2#16932 (link usunięty)