1

Odp: Toyota Camry 3.5 V6 2008 r.-jakie graty żeby to się turlało

Lubryfikacja jest systemem drenażu kieszeni użytkowników LPG. Zużycie prowadnic zaworowych w żadnym stopniu nie zależy od stosowanego paliwa, zużycie gnizad i przylgni zaworów - zalezy od temperatury i czasu spalania ładunku w cylindrze, które to wielkości w najwiekszej mierze zależą od składu mieszanki. Innymi słowy - należy zadbać o właściwy dobór komponentów i prawidłową regulację instalacji, opartej na sterowniku, który taką regulację w pełnym zakresie umożliwia. Wszelkie wynalazki zapoboiegające nalezy umieścić na jednej półce z całą gamą innych bzdur, rzekomo niezbędnych każdemu kierowcy, jak choinka zapachowa (czyż nie lepiej posprzątać w aucie?) Stożkowy filtr powietrza (zatrzymuje tylko większe ptaki i bydło rogate), pikowane kondomy na kierownicę (żeby nie dało się nią szybko i sprawnie operować) itp.

Dlatego nie zalecam BRC, a zalecam Staga. Model Plus całkowicie wystarczy.
Do tego pojedyncze Magic Jety i reduktor Scorpion GT.

2

Odp: Toyota Camry 3.5 V6 2008 r.-jakie graty żeby to się turlało

Re: LPG W CAMRY

dzidek16 napisał/a:

Witam,mam pytanie,,,jaka jest realna cena montazu instalacji gazowej w toyocie camry z silnikiem 2.5 . Samochod jest z 2009 (3000 mil) przejechane.Za kilka miesiecy wracam do Polski i chce sobie zabrac autko na mienie. Wiem ze ceny benzyny w Polsce sa dosc wysokie a 2.5 w automacie tez troche polknie sad Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz kogos kto sie na tym zna,,,pozdrawiam smile


Takie informacje udzielane sąna PW lub telefonicznie.

Pozdrawiam

3

Odp: Toyota Camry 3.5 V6 2008 r.-jakie graty żeby to się turlało

Nie wrócił do Polski. Tusk go nie przekonał :-D

4

Odp: Toyota Camry 3.5 V6 2008 r.-jakie graty żeby to się turlało

Taaa... Kolejne "osiągnięcie".