Odp: Toyota Camry 3.5 V6 2008 r.-jakie graty żeby to się turlało
Lubryfikacja jest systemem drenażu kieszeni użytkowników LPG. Zużycie prowadnic zaworowych w żadnym stopniu nie zależy od stosowanego paliwa, zużycie gnizad i przylgni zaworów - zalezy od temperatury i czasu spalania ładunku w cylindrze, które to wielkości w najwiekszej mierze zależą od składu mieszanki. Innymi słowy - należy zadbać o właściwy dobór komponentów i prawidłową regulację instalacji, opartej na sterowniku, który taką regulację w pełnym zakresie umożliwia. Wszelkie wynalazki zapoboiegające nalezy umieścić na jednej półce z całą gamą innych bzdur, rzekomo niezbędnych każdemu kierowcy, jak choinka zapachowa (czyż nie lepiej posprzątać w aucie?) Stożkowy filtr powietrza (zatrzymuje tylko większe ptaki i bydło rogate), pikowane kondomy na kierownicę (żeby nie dało się nią szybko i sprawnie operować) itp.
Dlatego nie zalecam BRC, a zalecam Staga. Model Plus całkowicie wystarczy.
Do tego pojedyncze Magic Jety i reduktor Scorpion GT.