Mariusz, patrzę, czytam i śmiać mi się chce...
Zarzucasz mi fanatyzm w lansowaniu Staga i Magic Jetów. W niczym nie jesteś lepszy, lansując fanatycznie BRC. Tylko że po mnie nikt instaacji nie wywalał, montując w jej miejsce BRC, a wywalonych BRC w miejsce których wstawiłem Staga, usuwając trapiące właściciela problemy mam na rozkładzie wiele.
Zarzucasz mi brak skromności w sytuacji, kiedy po prostu wiem co mówię i oburzam się, że próbują ze mną spierać się ludzie, którzy nie są do dyskusji przygotowani.
Licytujesz się z Dewonem na zaawansowanie technologiczne procesorów. LR ma 16-bitowy, a przyznajesz, że jest produktem godnym polecenia. Oskar N ma 64-bitowy - i pozostaje chłamem.
Piszesz, że BRC obsługuje auta półsekwencyjne ze sterowaniem wtryskiem co obrót wału. Ok, zgoda, obsługuje. A wiesz, na jakich zasadach? Na zasadzie zsumowania dwóch kolejnych czasów wtrysku Pb i wygenerowania jednego tylko, ale dłuższego czasu wtrysku LPG. To działa, ale tylko wtedy, jeśli wtrysk Pb jest realizowany ZAWSZE co jeden obrót wału. A co jeśli w niektórych rejestrach realizowany jest co dwa obroty? Jeśli nadal działa algorytm łączenia dwóch kolejnych wtrysków Pb w jeden LPG - masz sytuację wtrysku gazu co 4 obroty silnka - czyli zapłon co drugi cykl pracy. Tu BRC leży. Właśnie tak mają niektóre przynajmniej Lanosy 1,6 16V (w odróżnieniu od 1,5 16V) i półsekwencyjnie sterowane Leganzy 2,0 (są też w pełni sekwencyjne).
Przyjedź. Nie zasłaniaj się tym, że jestem zarozumiały, bo może kroi Ci się okazja żeby mi utrzeć zadartego nosa? :-D Podstawię Ci tego lanosa i się wykażesz.
Dewon, na poparcie moich słów - najdalej w poniedziałek postaram się wkleić tu mapę leganzy 2,016V na której widać obszar pracy z czasami wtrysku wydłużonymi dwukrotnie, które wywalą każdy system o za wolnych wtryskach LPG.