Temat: BRC Sequent - gasnie na biegu jałowym

Witam  jestem po kolejnej (już 4 - tej z tym problemem) wizycie w serwisie Czakram w Rzeszowie. Zostawiłem auto rano a odebrałem po południu, więc cały dzień panowie mieli czas na naprawę, oczywiście usterki instalacji elektrycznej do LPG nie znaleźli ale stwierdzili że mógł to być przekaźnik skasowali ze mnie (po wielkich targach) 150 zł i wyjechałem - po przejechaniu ok 2 km auto zgasło ! wróciłem i poprosiłem o zwrot kasy - obyło się bez awantury, z kulturą panowie przyznali że są bezsilni i oddali mi pieniądze. Jednak teraz zauważyłem że auto gaśnie na biegu jałowym, np podczas zmiany biegu lub wyrzuceniu na luz. Wydaje mi się że przy pierwszej wizycie w serwisie ok 3 tyg temu stwierdzono że mam za niskie ciśnienie na reduktorze i mi go podwyższyli, wgrali mi rownież nowa mapę wtrysków, ale strojenie tylko w warsztacie bez jazdy. Czy teraz nie chodzi o to ciśnienie lub nową mapę??
Dzięki za odpowiedzi

P307 1,4 2003 r
Marcin

2

Odp: BRC Sequent - gasnie na biegu jałowym

strojenie powinno odbyć się podczas jazdy. kiedy montowałem brc w mysłowicach specjalnie na to zwróciłem uwagę.

a jesli nie są w stanie ustawic ci wolnych obrotów na lpg żeby nie gasł, to poproś tych facherów, żeby na wolnych przełączał na benzynę. wiele benzyny nie stracisz, tym bardziej, że za dzień nicnierobienia chcieli 150 zeta. innymi słowy - zaoszczędzisz na wydatkach na "fachowców" nie wspominając o swoich nerwach.

3

Odp: BRC Sequent - gasnie na biegu jałowym

to takie (mam nadzieję, że nie dostanę ostrzeżenia za brzydkie słowo) leczenie syfa pudrem. Co za zabawa w instalację gazową, skoro auto nie chodzi na gazie? Jeśli są za wydajne wtryskiwacze i na wolnych dają za dużą dawkę, co zmusza do radykalnego skrócenia ich czasów (aż do zakresu nieobsługiwanego), to zacząłbym od obniżenia ciśnienia w reduktorze. Może to wystarczy?