Odp: Toyota Corolla 2003r 1.6 VVti 110KM
W warsztacie zaproponowali mi zestaw: KME Diego+Horizon+reduktor Silver, do tego lubryfikacja i koszt takiej zabawki to 2700 PLN.
Uciekaj jak najdalej od tego zakładu, który proponuje takie komponenty.
Z sensownych instalacji macie (kolejność - malejąca cena):
1. kompletne zestawy
Prins VSI II (kompletny zestaw)
Landi Renzo Omegas
klon BRC o nazwie KitMTM na wtryskiwaczach Keihin
BRC Sequent 24
2. składaki:
Stag 300plus
Stag 4
na pozostałe nie warto nawet patrzć
Panowie, poczytajcie najpierw fora, zarówno to jak i www.lpg-forum.pl (link usunięty) a dopiero później zakładajcie instalacje
Sam mam E12 Wagona 1,4 VVTi na następującym zestawie:
Stag 4
Scorpion Mini
Magic Jet listwa.
Przebieg na razie 9500 bez problemów. Wkrótce przegląd. Magic Jety straciły już swoją forumową idealną reputację choć SebastianS z tego forum tego nie potwierdza. a też na razie odpukać (choć moje nie stoją w pionie).
Znam też drugą Corollę (1,6VVTi) na takim zestawie, lecz zamiast reduktora Scorpion Mini jest Stefanelli Geo. Montaż u tego samego gazownika.
W obu Corollach nie ma typowej lubryfikacji FlashLube (wpiszcie to sobie do wyszukiwarki i poczytajcie moje posty), stosujemy jednak Tunap Micrologic.
Na forum jest jeszcze trzecia E12 na Prinsie. Przebieg 85 kkm na gazie bez lubryfikacji i zawory OK.
Ważne jest aby instalacja była prawidłowo ustawiona, co zabezpieczy przed ubogą mieszanką i problemami z zaworami.
I jedna ZASADNICZA sprawa.
TMPL zaleca sprawdzanie luzów zaworowych w VVTi zasilanych gazem co 30.000 km.