1

Odp: Toyota Corolla 2003r 1.6 VVti 110KM

rafal_ldz napisał/a:

W warsztacie zaproponowali mi zestaw: KME Diego+Horizon+reduktor Silver, do tego lubryfikacja i koszt takiej zabawki to 2700 PLN.

Uciekaj jak najdalej od tego zakładu, który proponuje takie komponenty.

Z sensownych instalacji macie (kolejność - malejąca cena):

1. kompletne zestawy

Prins VSI II (kompletny zestaw)
Landi Renzo Omegas
klon BRC o nazwie KitMTM na wtryskiwaczach Keihin
BRC Sequent 24

2. składaki:

Stag 300plus
Stag 4

na pozostałe nie warto nawet patrzć

Panowie, poczytajcie najpierw fora, zarówno to jak i www.lpg-forum.pl (link usunięty) a dopiero później zakładajcie instalacje

Sam mam E12 Wagona 1,4 VVTi na następującym zestawie:

Stag 4
Scorpion Mini
Magic Jet listwa.

Przebieg na razie 9500 bez problemów. Wkrótce przegląd. Magic Jety straciły już swoją  forumową idealną reputację choć SebastianS z tego forum tego nie potwierdza. a też na razie odpukać (choć moje nie stoją w pionie).

Znam też drugą Corollę (1,6VVTi) na takim zestawie, lecz zamiast reduktora Scorpion Mini jest Stefanelli Geo. Montaż u tego samego gazownika.

W obu Corollach nie ma typowej lubryfikacji FlashLube (wpiszcie to sobie do wyszukiwarki i poczytajcie moje posty), stosujemy jednak Tunap Micrologic.

Na forum jest jeszcze trzecia E12 na Prinsie. Przebieg 85 kkm na gazie bez lubryfikacji i zawory OK.

Ważne jest aby instalacja była prawidłowo ustawiona, co zabezpieczy przed ubogą mieszanką i problemami z zaworami.

I jedna ZASADNICZA sprawa.

TMPL zaleca sprawdzanie luzów zaworowych w VVTi zasilanych gazem co 30.000 km.

2

Odp: Toyota Corolla 2003r 1.6 VVti 110KM

seba_god napisał/a:

i do tego zachwalany pod niebiosa FL02

Właśnie kupiłem FL-02. Jakość wykonania podstawy przez firmę Czaja - porażka. Poprawiłem tak aby nie zakłócać przebiegu gazu.