1

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

Przenoszę do odpowiedniego działu.
Wszystkie 3 opcje są dober. Która najlepsza? trudno stwiedzić, jak Sam zauważyłeś. każda ma + i -  :wink:

2

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

Ja osobiście widzę tam Omegas`a.

3

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

Super Maggerato jest bodajże do ok 240KM, więc raczej 2szt.

4

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

Myślę, że to dobry zestaw pod względem jakości i chyba najlepszy pod względem ceny (w porównaniu do OMEGAS`a i BRC)

5

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

valdih napisał/a:

otrzymałem z firmy z Lubicza takie zestawienie do jeepa :Stag 300/8 Plus, dwa reduktory Scorpion St, 8 x wtryskiwacz Hana 2000 wielozwór Extra miedz fi 8 - jak opinie o tym zestawieniu?


Absolutnie najlepsza z wymienionych tutaj konfiguracji.

6

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

Uzasadnij swoją pryncypialną, niczym nie podpartą tezę.

Ja uzasadnię swoją:

1. Sterownik o zdecydowanie największych możliwościach regulacji
2. Wtryskiwacze o nieporównywalnej z niczym, oprócz Keihinów precyzji (wszystko wskazuje, że podobnie rzecz ma się z trwałością)
3. Wydajność ciśnieniowa i termiczna
4. Cena

7

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

dewon napisał/a:

Uzasadnienie:


1. Sterownik Omegasa nie bedzie mial zadnych problemow z obsluga tego auta + swietna korekcja z racji dedykowanych wtryskiwaczy MED.


Przykro mi. Mam około 90% pewności, że na max bucie ten silnik pracuje na zapętlonych wtryskach benzyny. Jeśli tak jest - Omegas polegnie.

2. Wtryskiwacze MED o nieporownywalnej z niczym odpornosci na zabrudzenia, swietnej
wydajnosci i szybkosci (ze sprawdzonych w boju wtryskwiaczy jedynie nowy keihin moze im dorownac) Hana nie przetestowana w dluzszym okresie pracy (zima etc..)


Doskonały przykład ignorancji i braku wiedzy praktycznej z branży.
Odporność na zabrudzenia, to lepsze od MED-ów mają choćby valteki (przy całej ich badziewności). A nowy Keihin akurat - o ile wykazuje się bardzo dużą szybkością, precyzją i długowiecznością, to jedynie pod warunkiem, że... się nie zasyfi. Bo odporność na brud ma zaledwie średnią...
Więc wyłącz erekcję i się trochę dokształć, bo głodno gadasz.

3. Wydajnosc cisnieniowa i termiczna IG SM.  (ew 2 zwykle IG1)


Że niby jakaś fenomenalna? Przy 300KM na bucie, SM termicznie umrze, jeśli tylko temp. powietrza będzie niższa od 5 stopni C. Wydajnościowo też nie oczekiwałbym niczego lepszego, ani nawet porównywalnego z dwoma ST, jakie zaproponowano powyżej.

4. Wyzsza cena, jednak calosciowy, swietnie ze sobą zgrany KIT.


Omegas obsługuje oprócz Medów także Keihiny i Matrixy. Czy w wersji z takimi wtryskami też stanowi on świetnie zgrany kit? Komplet? Stag z Hana, czy Matrixami to "składak". A LRz takimi wtryskami - to kit?
Kity to Ty nam tu pociskasz.

proszę pryncypale


Dziękuję. Dewon może odejść, dewon ma wychodne do jutra.

8

Odp: Jeep Grand Cherokee OVERLAND 4.7 HO, ok. 300KM

dewon napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Przykro mi. Mam około 90% pewności, że na max bucie ten silnik pracuje na zapętlonych wtryskach benzyny. Jeśli tak jest - Omegas polegnie.

Taak?  a skad skoro nigdy go nie zakladales? z forum?  :smile: aha


Soft znam i wiem, jakie ma możliwości, niezależnie od faktu, że nowej instalacji LR faktycznie nie zakładałem. Rozumiem, że za punkt honoru przyjmujesz wykazanie że wszystko, co określę jako białe, jest według Ciebie czarne? Nie sil się, bo słaby jesteś.

SebastianS napisał/a:

Doskonały przykład ignorancji i braku wiedzy praktycznej z branży.
Odporność na zabrudzenia, to lepsze od MED-ów mają choćby valteki (przy całej ich badziewności). A nowy Keihin akurat - o ile wykazuje się bardzo dużą szybkością, precyzją i długowiecznością, to jedynie pod warunkiem, że... się nie zasyfi. Bo odporność na brud ma zaledwie średnią...
Więc wyłącz erekcję i się trochę dokształć, bo głodno gadasz.

ech.. śmieszne bo mowi to ktoś kto nigdy Medów nie zakładał.. przykro mi ale w tym temacie masz zero doświadczania i wiedzy. Nawet taki ignorant jak ja ma wiecej wiedzy bo osobiscie zdazylo mi sie zmieniac filtry dopiero po 40 (ciekłej) i po ok 50 tys km (lotnej) w moim omegasie i mimo to system pracował bez zająknięć. To chyba cud !


A skąd czerpiesz wiedzę o tym, z iloma instalacjami LR miałem styczność na zasadzie serwisu, diagnostyki usterek itp? Skąd wiesz, ile ich było? Cieszę się, że przyznajesz, że g... wiesz o tej branży, ale jeśli tak jest i nawet byłoby tak, że nie mam pojęcia o medach (czego nie wiesz i nie jesteś w stanie wykazać), to parafrazując pewnego palanta z tego forum: Po co wytykać komuś grzechy, jeśli samemu się je popełnia?

Muszę opisać to na forum i wtedy SebastianS bedzie pisal ze Med wytrzymuje nawet 50  tys bez wymiany filtrow  :roll: nie ma to jak wiedza branżowa..


Nie dysponujesz niczym, co legitymizowałoby takie komentarze - poza bezczelnością oczywiście i chęcią wykazania za wszelką cenę, że masz coś do powiedzenia w każdym temacie, w ogóle nie będąc związanym z tą branżą. Na każdym forum jest taki troll.

SebastianS napisał/a:

Że niby jakaś fenomenalna? Przy 300KM na bucie, SM termicznie umrze, jeśli tylko temp. powietrza będzie niższa od 5 stopni C. Wydajnościowo też nie oczekiwałbym niczego lepszego, ani nawet porównywalnego z dwoma ST, jakie zaproponowano powyżej.

e tam.. znowu Twoje domysły.. zasadz sobie 2 IG1, da rade? tez nie?


Jasne, da radę. Dwa IG-1 kosztują jakieś 1300 PLN. Jeden Magic III BIG na ten przykład - około 320 PLN, dwa ST - jakieś 430 PLN. Za co mam kłaść patola więcej? Za niezbędną jedynie snobowi świadomość, że mam reduktory LR? A moc grzewczą gazu jeden BIG tak na oko może mieć większą, niż dwa IG-1.

SebastianS napisał/a:

Omegas obsługuje oprócz Medów także Keihiny i Matrixy. Czy w wersji z takimi wtryskami też stanowi on świetnie zgrany kit? Komplet? Stag z Hana, czy Matrixami to "składak". A LRz takimi wtryskami - to kit?
Kity to Ty nam tu pociskasz.

Omegas z wtryskami MED to calościowy KIT - i to nie jest żaden składak. Nie ściemniaj bo dobrze wiesz, ze Omegas został zoptymalizowany do współpracy z MED oraz Matrix.

Mowiąc dokładnie bo chyba jednak Twoja branżowa wiedza troche zawodzi:

O ile pamietam to w Omegasie chyba od zawsze montowano MED. Natomiast Matrixy montowno w kicie Landi LSi-NSi, ktory nie nazywal sie Omegas choc byl identyczny.


Możesz zamówić Omegasa z Matrixami, choć faktycznie Med jest podstawowym wtryskiem.
No i to jest KIT. Bo Med wchodzi w skład struktury własnościowej Landi Group. Gdyby AC S.A. kupiło teraz firmę Valtek - jej "składaki" w magiczny sposób stałyby się według tego klucza KITAMI. Co za żałosna dialektyka...