Temat: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

Witam. Mam w swoim Audi A4 (silnik 1.8T) instalacje Landi Renzo IGS. Od jakiegos czasu mecze sie z problemem wolnych obrotow, chodzi dokladnie o to ze silnik na benzynie chodzi idealnie, na gazie za to chodzi nie rowno, tzn niby trzyma w miare rowne obroty ale ewidentnie nie chodzi na jednym z cylindrow. Bylem z tym problemem u roznych gazownikow, wydalem sporo pieniedzy a problem nadal nie rozwiazany. W reduktorze wymieniony zostal zestaw naprawczy (teraz wg kompa reduktor dziala ok, z reszta po regulacji wszystkie parametry instalacji sa w porzadku), wymieniony byl jeden z silniczkow krokowych dozatora (ten po lewej, z kablem z czerwona opaska), rozdzielacz porzadnie wyczyszczony, przewody rowniez sprawdzane, dysze w kolektorze czyste, kolektor szczelny wiec nie zasysa lewego powietrza. Dodam ze silnik po dodaniu gazu zaczyna pracowac rowno, na wszystkich cylindrach. Wyglada na to ze jeden z cylindrow dostaje zbyt male cisnienie gazu na wolnych obrotach ale wszystko jest pozornie drozne i dobrze ustawione. Moze ktos spotkal sie z takim problemem lub ma jakis pomysl co moze byc jego przyczyna?

Z gory dzieki za odpowiedzi, pozdr

2

Odp: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

Według mnie powinieneś mieć zamontowaną sekwencję. Sprawdzałeś czy nie jest zagięty jakiś wężyk od dystrybutora?

3

Odp: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

Tak, sprawdzalem i wszystkie wezyki sa ok, nawet zmienialem je na inne (nowe) tak na probe ale nic to nie zmienilo. Wiem ze powinienem zalozyc sekwencje i wlasnie planuje to zrobic bo mam dosc tego IGS"a.

pozdr

4

Odp: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

Odkupię, względnie rozliczę przy montażu sekwencji...

5

Odp: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

A jaka sume jestes w stanie zaproponowac za ta instalacje w rozliczeniu przy montazu sekwencji? Dodam ze instalacja dziala juz jak nalezy - pomoglo przeniesienie dysz blizej wtryskiwaczy benzyowych - po tym zabiegu i regulacji autko smiga bez zarzutu.

pozdr

6

Odp: Landi Renzo IGS - problem z wolnymi obrotami

Wątpię, że IIIgen będzie działał "bez zarzutu" w silniku doładowanym. Wystarczy przestudiować konstrukcję IGS-a, by zorientować się, że to instalacja wybitnie do silników atmosferycznych (patrz choćby rozdzielacz). III gen nie daje mieszanki tak dokładnej, jak IV gen, dlatego sonda lambda nadaj jest w nim emulowana, by się system nie burzył.

O cenach ewentualnej transakcji - tylko na priv, najlepiej telefon.