Temat: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Witam wszystkich
Jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumiałość
Problem jest nastepujacy
Auto Nissan Almera N16 1,8 16v 114KM 00r.
Instalacja gazowa BRC Sq24 nowa mniej wiecej od ok 2 miesiecy
Problem jest taki iz po nocy lub dluszym postoju auta (np. 8 godz) ma problem z odpaleniem na beznynie. Przed za montowaniem gazu nie bylo nic takiego. Autem trzeba krecic pare razy za lapie na chwile i sie za dusi za kolejnym od pala i jest wszystko ok.
Bylem na pierwszej regulacji po ok 1000 km i to po tej regulacji zaczely sie dziac takie rzeczy, pojechalem jeszcze dwa razy zeby z tym cos zrobili niby mowili ze to usuneli ale za pare dni bylo to samo. Na moje jest cos z wykonaniem montarzu gazu bo jak dla mnie reduktor jest za wysok bo jest po wyzej chlodnicy i zbiornika wyrownawczego, po za tym komp wcisniety miedzy aku a filtr powietrza

2

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Prawdopodobnie reduktor puszcza gaz podciśnieniem lub wtryskiwacze gazu są nieszczelne.

3

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Jakby puszczał reduktor to by na 100 procent zapalił po nocy bez problemu bo gaz zdążyłby ujść z kolektora .

4

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

z całą pewnością nie ujdzie bo i jak ?Zawory zamknięte , przepustnica też a lpg jest cięższy od powietrza i bankowo zalegnie. Typowy objaw zalewania gazem na postoju. Wystarczy ,że któryś wtrysk lub reduktor przez przewód podciśnienia puszcza pojedyncze bąble. Woda z mydłem i sprawdzić .

5

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Nie ujdzie przez przepustnicę ???? Potem przez filtr ???
No chyba sie mylisz . Po tylu godzinach gaz odparuje i ucieknie. No chyba że mówisz o 1h.
Po nocy na bank go nie będzie. Zgodziłbym sie tylko wtedy z twoja teoria jeśli by puszczał reduktor i dodatkowo były uszkodzone tłoczki elektrozaworów na filtrze i w butli. W tej sytuacji to by lał gazem przez całą noc.

6

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Nie ujdzie. Ta ilość fazy ciekłej jaka jest w miedzi pomiędzy EZ a reduktorem, wystarczy żeby "zalać" silnik gazem na dobre i uzyskać dokładnie takie objawy.

7

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

typowym , częstym przypadkiem jest ulatnianie się gazu z zaworu bezpieczeństwa reduktora zavoli , który zgodnie z instrukcją winien być włączony do kolektora ssącego. Posmarowanie zdjętego z kolektora wężyka preparatem do wykrywania nieszczelności skutkuje pojawianiem się co kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund bąbelka gazu - nie jest to jakis gwałtowny wypływ i to już wystarczy aby aby była istotna różnica w odpalaniu na benie po dłuższym postoju. Zjawisko narasta , aż klient zajeździ rozrusznik lub akumulator o ile nie odwiedzi warsztatu.  Identyczny efekt daje niedomykający się, zasyfiały czy sklepany wtrysk.

8

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Mowa jest o nowej instalacji więc nie powinny być zatkane wtryski . A  co do przecieku to nie zdażyło mi sie aby nowy reduktor MB puszczał podciśnieniem (jednak nie wykluczam).
Miałem 3 przypadki przy starej generacji reduktorów które puszczały podciśnieniem jednak gaz który dostawał sie do kolektora w postaci lotnej zdążył wyparować w ciągu nocy i takteż klienci zgłaszali swoje usterki. Więc po nocy był dobry rozruch an Pb a po rozgrzaniu dochodziło do zalewania.
Reduktor tak czy tak jest prosto sprawdzić i wyczuć gaz, wystarczy w warunkach "domowych"na pracującej instalacji zdjac podciśnienie przytkać przewód od strony reduktora i sprawdzić czy powstanie ciśnienie gazu ( drugą część zaślepiamy).

9

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

wystarczy zdjąć (po zgaszeniu auta na gazie)wężyk ( podciśnienia,zaworu bezp. czy wtrysku) i włożyć do szklanki z wodą , winem , piwem itd i wszystko jasne  :mrgreen:

10

Odp: Problem z odpalaniem na benzynie BRC Sq24

Witam.
Zdjagnozowano problem. Temperatura przełaczenia z bp na lpg byla w jakis sposob ustawiona na 3,4stC.
Przestawiono ja na 35,4 stC i jak narazie chodzi.