Odp: Diego G3 PROBLEM :(
Żeby to zrobić przeczytaj dokladnie instrukcje od KME (żebyś rozumiał co ludzie piszą), ściągnij najnowszy soft, zrób sobie możliwe upgrady.
Tu nowa wersja softu:
http://www.megaupload.com/?d=53JKN52X (link usunięty)
Więc tak:
Moim zdaniem masz źle zestrojoną instalację (tak, może niezbyt błyskotliwa dedukcja), ale zeby zestroić to dobrze to:
1) - odłącz klemy od akku, zewrzyj je, zresetuj komp benzynowy (poczekaj nie wiem ile z 30min)
2) - pojeździć troche na pb, szybciej, wolniej, przyspieszaj, mocno, delikatnie
3) - zrób mapę pb w przedziale R2000 (uniwersalny, szeroki, ale silnik masz tez normalny i auto raczej defaultowe). Rób tak by mieć ładną, niepołamaną, w miarę stabilną linię "wzorca".
4) zapisz sobie tą mapę
5) zrób mapę LPG
6) na zakladce modelowanie, zrób tak z 10 punktów na linii.
7) niech soft ci obliczy z map właściwy model.
8) wstępnie to ci zestroi, korekty temp i obr ustaw na standardowe. Odnośnie korekt może niech wypowie się jeszcze ktoś kto takie auto konfigurował, korektę od obrotów możesz sobie posprawdzać jeszcze tak jak w instrukcji od KME to opisano.
9) popraw model biegu jałowego, jak czasy wtrysku Pb na Pb są takie same jak czasy wtrysku Pb na LPG to jest OK. Jak jest inaczej, to mozesz włączyć "osobny model" dla biegu jałowego i ręcznie to ustawić, dodając lub ujmując lpg , obserwowawszy czasy pb.
ogólnie, musisz przecyztać instrukcję (jest w pliku który ci dalem), by powyższe zrozumieć i zrobić to dobrze, możesz też zrobić najpierw autokalibrację.
na koniec porób testy na WOT, czy jak maksymalnie przyspieszasz np na 2 biegu to czy czasy wtrysków lpg nie są wyższe niz czasy wtrysku pb - nie powinny tej wartości przekraczać.
Można to najlepiej sprawdzić przy użyciu oscylogramu (jest w sofcie kme) i softu do nagrywania ekranu (np bb flashback) by sobie na spokojnie zobaczyć.
Jak będzie wartośc wtrysku lgp za duza, to po prostu zwiększ ciśnienie i zwiększaj tak by ta wartosc byla zblizona (w programie nie musisz nic przestawiac, od tego są korekty)
Ale jak napisalem, zacznij od przeczytania instrukcji.