1

Odp: Fiat Bravo II

Jeśli Fiat Polska montuje do tego silnika LPG na życzenie klienta, to Ty również możesz go zagazować. Moim typem byłaby instalacja Landi Renzo Omegas ze względu na to, że jest to cały kit montażowy. Stag (jako elektronika) też da sobie spokojnie radę, ale reszta podzespołów  jest zależna od zakładu montującego.
pozdrawiam.

2

Odp: Fiat Bravo II

Osobiście widzialem instalację zamontowaną przez Fiata tylko nie pamiętam ale chyba było to Tartarini.

3

Odp: Fiat Bravo II

Re: Fiat Bravo II

biela napisał/a:

Witam

Chce zamontować gaz w moim Fiacie Bravo. Rocznik 2007, silnik 1.4 T-Jet (z turbo) moc 120 KM. Podstawa to nie chce zepsuć auta. Oczywiście ciut gorsze osiągi są do przyjęcia, ale chcę żeby silnik pracował podobnie ciągnął od 2tys obrotów.

Jaką instalację polecacie do tego samochodu? Ktoś robił już taki silnik na gaz?

Generalnie zdecydowałem się na dwóch gaziarzy, jeden polecany z innego forum to Migaz-s
http://www.migaz-s.com.pl/ (link usunięty)
Oni zaproponowali LandiRenzo Omegas za 4tys.


Drugi to Autogaz AGM
http://www.agm.waw.pl/ (link usunięty)
Tutaj polecał mi ich znajomy, która ma u nich zainstalowaną w saabie 9-3 instalkę (2.0T), przejechane na niej z 80tys i jest ok.
Oni zaproponowali staga (nie pamiętam dokładnie jakie wtryski i reduktor) za około 2,5tys.

I teraz dylemat co począć?


Robiliśmy takie silniki. Zadnych karkołomnych historii, tylko precyzyjna regulacja i jeździ jak na benzynie.
Wskakiwała konfiguracja: Stag 300-4 Plus, reduktor magic III, wtryski Hana2000.