1

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

Ja proponowałbym do tego auta instalację Landi Renzo Omegas IV gen.
przenoszę do odpowiedniego działu.
pozdrawiam

2

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

A jaką zaproponowali? jakiej firmy?

3

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

Boszszsz... STAG za 2800 to musi być porażka z uwagi na dobór gratów. Na dobrych gratach taka instalacja oparta o sterownik STAG musi kosztować sporo powyżej 3000 PLN. Inna sprawa, że tak skonfigurowana, jak ją sobie wyobrażam - obsłuży ten samochód doskonale i będzie działać bezproblemowo.

4

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

Uuu, sporo... :?

5

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

Myślę, że pierwsze 4 możesz brać pod uwagę.

6

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

Ja stawiałbym na Landi Renzo.

7

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

czesio napisał/a:

Uuu, sporo... :?


Stag 300-6 Plus, Scorpion ST i 6x 1 magic jet, ze zdjęciem kolektora do nawiertu, wężykami po 2 cm, schowaną instralacją - "wyraźnie ponad 3000" to jest sporo?

8

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

kiero napisał/a:

Sebastian,
jeśli miałbym gwarancję doświadczonego gazownika że będzie to chodzić bez problemów, to dałbym za STAGA nawet 3,500. Wiesz chodzi o to żeby co chwile nie jeździć z jakimis pierdołami (że wtryski, że mapy etc.)

pozdrawiam


Silnik tego auta jest prosty, nieskomplikowany, to nie jest żadne wyzwanie. Wtryski, jakie polecam, montujemy od dawna i nie było ani jednej reklamacji na nie. Sterownik STAG posiada algorytmy sterowania na poziomie najlepszych sterowników gazu na rynku. Reduktory Scorpion, których używamy, mają kilka niedoścignionych dla konkurencji zalet - przy swojej przyzwoitej cenie oferują rewelacyjną stabilność termiczną i ciśnieniową. Ostatnio są drobne problemy z elektrozaworami FC zintegrowanymi z tymi reduktorami, ale wiedząc o tym - dokonujemy ich "tuningu" na dzień dobry - i problem, kosztem dodatkowej półgodzinnej zabawy - znika bez śladu.

Reasumując - jestem całkowicie przekonany, że Stag z magic jetami i reduktorem Scorpion ST, będzie idealnym rozwiązaniem, bez żadnych kompromisów.

9

Odp: Chrysler 300M - jaka instalka?

lysy777 napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Ostatnio są drobne problemy z elektrozaworami FC zintegrowanymi z tymi reduktorami, ale wiedząc o tym - dokonujemy ich "tuningu" na dzień dobry - i problem, kosztem dodatkowej półgodzinnej zabawy - znika bez śladu.


to my mamy lepiej dostaliśmy nowe trzpienie  big_smile


Poproście jeszcze o lepsze cewki smile Te od Rybackiego są słabsze niż Valtek...