1

Odp: Montaż instalacji P&D Jeep - wątpliwości

Sygnał z sondy lambda służy tylko do podglądu jej pracy, sygnał z obrotów  zbiera z OBD lub z czujnika , natomiast temperaturę zbiera z dwóch czujników - jeden na listwie wtryskiwaczy drugi z reduktora. OBD współpracuje z  P&D osobiście testowałem.
Jeśli serwis jest wyposażony w tester OBD to nie ma potrzeby podpinania sondy czy obd, wystarczy że w trakcie regulacji ma podgląd z zewnętrznego testera.

2

Odp: Montaż instalacji P&D Jeep - wątpliwości

Proszę czytać ze zrozumieniem.

No dobra, to w takim razie po co na schemacie podłączenia P&D wszystkie te kabelki (lambada :mrgreen: , K-line itd.)?


Powtórzę - P&D korzysta z czasów wtryskiwaczy Pb , sygnału rpm, sygnału map, sygnał sondy lambda nie jest sygnałem pobieranym do korekty (służy do podglądu jej pracy dla tych co nie maja podpięcia pod OBD). Sygnal z lini K lub CAN służy do podglądu informacji ze sterownika ECU tj. wgladu w pracę sondy 1,2 itd., wykorzystanie sygnału rpm, kasowanie błędów OBD, itd.

3

Odp: Montaż instalacji P&D Jeep - wątpliwości

Wtryski i obroty to podstawa .