1

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

Zmień wtryski na Magic-Jet albo lepiej Hana typ B. Jak już określisz czy reduktor Tomastetto Alaska, którą masz prawdopodobnie pod maską, jest wystarczający ze swoją wydajnością - przełóż wtryski, dobrze wystrój (najlepiej poproś kogoś o pomoc za pierwszym razem) i ciesz się z dobrej instalacji.
P.S. Stag4 możesz teraz podnieść do wersji + (chyba, że jest trochę starszy) co pozwoli wypracować także korekty po obrotach.

2

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

Osobiście nie lubię reduktorów zavoli.
Założyłbym ACR01 lub w wersji tańszej Scorpion Mini albo ew. Magic III

3

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

Nigdy się osobiście nie spotkałem z rozszczelnionym M3. Z zaciętym - owszem, nawet dość często. Od momentu kiedy montuję je wyłącznie pionowo, problem na razie nie wystąpił.
Nie jest to reduktor - marzenie, ale wydajność, stabilność termiczna i ciśnieniowa przy tej cenie i wielkości to rewelacja.
Scorpion Mini - wszystko niestety zależy od egzemplarza - niestety.

4

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

manio123 napisał/a:

magic III okazał się bublem , który bardzo szybko się rozszczelnia i puszcza gaz do układu chłodzenia co już zagraża przegrzaniem silnika , scorpion mini to najbardziej nieudany model , oprócz nadal nie wyeliminowanych zacięć zaworu elektromagnetycznego ( najlepiej od razu go wyrzucić) jest bardzo niestabilny ciśnieniowo. Na tym tel zavoli to stabilny , trwały i bezpieczny reduktor - choć też nie bez wad , ale w tej samej półce cenowej zdecydowanie najlepszy.


Manio, opisywany przez Ciebie problem z puszczaniem gazu do wody jest - jak wszystko wskazuje - nieaktualny. Zmiana materiału uszczelnień sprawiła, że od jej wprowadzenia nie występuje już to zjawisko. Tak więc - chyba mamy tę wadę z głowy i oceniany z takiej perspektywy MIII bije na łeb wszystkie pozostałe wymienione tu reduktory.

5

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

Mniej więcej od numeru 22500 z zeszłego roku idą na bank zmodyfikowane.

6

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

manio123 napisał/a:

To ustaw najniższe cisnienie sugerowane z tego zestawienia : ustawia się pokrętłem na reduktorze i w programie wpisuje jego nasawioną wartość .

A po zmianie ciśnienia nie zapomnij przeprowadzić autokalibracji i ponownego strojenia instalacji. Wszystko masz opisane w instrukcji STAGA.

7

Odp: Subaru Impreza 1.8 H 105 KM r.1995

Autokalibracja to akurat potrzebna, jak k..wie dziecko  :mrgreen: