Także uważam, że silnik 1,2 69KM nie lubi LPG na biegu jałowym.
Osobiście pięć razy jeździłem na regulację instalacji gazowej i dalej samochód gaśnie. Instalacje wybebeszyłem drobne niedomagania sunąłem i dalej to samo. Z tego co zauważyłem bieg jałowy można zaburzyć na inne sposoby, np.
1.Nagłe obciążenie alternatora czyli silnika (przy wyłączonych światłach włączenie jednocześnie świateł drogowych potocznie długich i dmuchawy najszybszy bieg) na LPG silnik potrafi zgasnąć na BP obroty potrafią poważnie zanurkować.
2.Zaburzenie podciśnienia w kolektorze ssącym (kilkukrotne energiczne wciśnięcie hamulca) na LPG silnik potrafi zgasnąć na BP obroty zaczynają falować.
Uwagi:
- nie zawsze się tak dzieje, czyli co któryś bieg jałowy
- silnik musi być porządnie rozgrzany
- może tak jest tylko u mnie