slasz129 napisał/a:mam jeszcze wątpliwości więc tak:
doradzcie zebym wiedział 100% co mam kupic
Pan ma nie kupować, tylko świadomie wybrać gazownika, chyba że ma Pan uprawnienia do montażu LPG (wtedy by Pan nie pytał)
2. zakładć wtryski na listwie czy osobno jak najbliżej kolektora i wtrysku benzynowego? , czy wtryski mogą leżeć w poziomie czy muszą byc w pionie?
Pojedyncze słuszniej. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.
3. w jednym zakładzie mowili mi że ACR01 jest dobrym reduktorem ale ma mały zapas mocy do mojeo silnika, ze zavoli bedzie lepszy
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nowy Zavoli Zeta S kończy się na 170-180KM... a potem jest tylko gorzej.
po pewnym czasie powiedzmy 20-40kkm reduktor sie pomału zapycha i z zavolego z 250km zrobi sie powiedzmy około 200 i dalej bedzie miał zapas zeby obsłużyc mój slnik a ACR01 obsługuje do max 200KM i jakl on sie zapcha to ze mu bedzie juz wtedy brakowac mocy, czy oba reduktory da sie regenerować , czy to prawda co mi powiedzieli?
Problem zapychania się reduktora dotyczy wyłącznie Zavolaka, bo brud pozostający po odparowanym gazie ma gdzie się osadzać. W AC R-01 większość swojej drogi, choć grzejąc się, gaz pokonuje w fazie ciekłej, nie odkładając złogów, nota bene - jak rzekłem - nie mając gdzie ich odłożyć.
4. jak rozpoznac ACR01 po poprawkach i przed?
Po króćcach. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.
5. jak sie sprawa ma z czyszczeniem wtrysków hana, w przypadku ze np filtry nie wyłapią wszystkiego syfu z gazu i czy jest tka mozliwośc ze mi padnie wtrysk i trzeba go bedzie czyscic czy regenerować czy da sie?
Należy przyjeżdżać punktualnie na wymianę filtrów i przegląd instalacji. Wtryskiwacze Hana są nierozbieralne. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.
6. wybór reduktora:wszystkie za i przeciw
a. ACR01
b. Zavoli S
c. magic 3
AC R-01 - podoła ciśnieniowo, nie podoła termicznie. Przerosty ciśnienia - minimalne, reakcja na gaz - doskonała. Fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - zauważalne, ale do przejścia. Normalna jazda - spoko, krókie sprinty spoko, bardziej długotrwałe pałowanie, lub bardzo szybka jazda autostradowa - skona.
Zavoli: Termika - spoko, przerosty ciśnienia - tragicznie duże, stabilność wydajności - spada (zarastanie), reakcja na gaz - słaba, szczelność - czasem problematyczna w rejonie zaworu bezpieczeństwa, bazowa wydajność - na krawędzi, prognoza: szybki spadek wydajności. Regenerowalny, jak ktoś lubi. Fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - pomijalnie małe
Magic: Termika: nie do pobicia przez nikogo, wydajność ciśnieniowa - najlepsza z trójki, przerosty ciśnienia - bardzo małe, reakcja na gaz - dobra, fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - pomijalnie małe. Trwałość wersji evo (uszczelnienia viton) - bez zarzutu.
Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.
co wkoncu wybrac
pozdrawiam
Dobrego gazownika.