1

Odp: Honda Accord CD7

Najważniejsze są wtryskiwacze, więc jak już koniecznie tak sobie obciąłeś budżet, weź Hana2000 i tańszy sterownik (np. Stag 4plus). Zavoli sobie odpuść - weź AC R01. 170 KM udźwignie. Albo poczekaj chwilę (chyba oficjalnie do końca miesiąca) to założysz jego wersję do 250 KM.

Proponuję Ci, żebyś zaczął oszczędzanie PO założeniu instalacji, a nie PRZED.

2

Odp: Honda Accord CD7

Hany z zielonym napisem będą ok.

3

Odp: Honda Accord CD7

Wersji beta już nie ma na rynku. Miała wyjście gazu fi 16. AC od ręki wywiązuje się z gwarancji jeśli się taki trafi.

4

Odp: Honda Accord CD7

Szymdi napisał/a:

Najważniejsze są wtryskiwacze, więc jak już koniecznie tak sobie obciąłeś budżet, weź Hana2000 i tańszy sterownik (np. Stag 4plus). Zavoli sobie odpuść - weź AC R01. 170 KM udźwignie.


Nie udźwignie. Termika umrze.

Albo poczekaj chwilę (chyba oficjalnie do końca miesiąca) to założysz jego wersję do 250 KM.


Myślę, że to może być więcej niż do końca miesiąca...

A ogólnie - proponuję Stag-4 Plus (wyłączywszy funkcję autokorekcji, jest to funkcjonalnie DOKŁADNIE TAKI SAM sterownik jak ISA2), wtryskiwacze Hana (Szymdi dobrze mówi, że dobre wtryski wyznaczają w największym stopniu poziom instalacji), a reduktor proponuję Magic III - zwłaszcza teraz w zimie jego zalety ujawniają się najbardziej jaskrawo - rekordowa termika tego reduktora daje radę nawet przy blisko -30 stopniach, choć próby jej zabicia przeprowadzamy nadal z całym zaangażowaniem w każdym aucie, jakie serwisujemy. No i każdy jest szczęśliwy, że nawet teraz w trzaskające mrozy auto po max 1,5 km jest na gazie i jedzie normalnie...

5

Odp: Honda Accord CD7

Szanowny Panie,

Tak się składa, że to nie te kilkanaście osób, tylko ja, w zimie 2009, testowałem dla Producenta prototyp AC R-01 i mam dokładną wiedzę na temat możliwości termicznych tego reduktora. Nie neguję doświadczenia wielu z użytkowników tego forum, ale piszę w oparciu o własne, które w przypadku tego reduktora uważam za duże, bo go znam od chwili powstawania.
Jeśli napisałem, że termika umrze, mam na myśli niedostatecznie dużą ilość ciepła, jaka może zostać przekazana z tego reduktora dla skompensowania ciepła parowania ilości gazu, potrzebnej do wykarmienia 170 koni mechanicznych. Deklaracja AC S.A. o przeznaczeniu tego reduktora do mocy 150KM jest bardzo uczciwa, co stanowi ewenement w tej branży, bo zwykle spotyka się drastycznie zawyżone parametry. Pierwotnie AC R-01 miał obsługiwać 250KM i miałby szansę podołać wytworzeniu takiej ilości gazu, pod warunkiem możliwości jego dogrzania. Takiej możliwości nie ma, dopiero model "typ 250" który ma się ukazać niebawem na rynku, będzie w miarę dobrze dawał sobie radę z większymi mocami. W wolnossących 250KM dawał radę świetnie, w doładowanych 220KM - stykowo.
Tak więc - podtrzymuję swoje zdanie na temat rekomendowanego reduktora do tego samochodu.

6

Odp: Honda Accord CD7

slasz129 napisał/a:

mam jeszcze wątpliwości więc tak:

doradzcie zebym wiedział 100% co mam kupic


Pan ma nie kupować, tylko świadomie wybrać gazownika, chyba że ma Pan uprawnienia do montażu LPG (wtedy by Pan nie pytał)

2. zakładć wtryski na listwie czy osobno jak najbliżej kolektora i wtrysku benzynowego? , czy wtryski mogą leżeć w poziomie czy muszą byc w pionie?

Pojedyncze słuszniej. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.

3. w jednym zakładzie mowili mi że ACR01 jest dobrym reduktorem ale ma mały zapas mocy do mojeo silnika, ze zavoli bedzie lepszy

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: Nowy Zavoli Zeta S kończy się na 170-180KM... a potem jest tylko gorzej.

po pewnym czasie powiedzmy 20-40kkm reduktor sie pomału zapycha i z zavolego z 250km zrobi sie powiedzmy około 200 i dalej bedzie miał zapas zeby obsłużyc mój slnik a ACR01 obsługuje do max 200KM i jakl on sie zapcha to ze mu bedzie juz wtedy brakowac mocy, czy oba reduktory da sie regenerować , czy to prawda co mi powiedzieli?

Problem zapychania się reduktora dotyczy wyłącznie Zavolaka, bo brud pozostający po odparowanym gazie ma gdzie się osadzać. W AC R-01 większość swojej drogi, choć grzejąc się, gaz pokonuje w fazie ciekłej, nie odkładając złogów, nota bene - jak rzekłem - nie mając gdzie ich odłożyć.

4. jak rozpoznac ACR01 po poprawkach i przed?

Po króćcach. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.

5.  jak sie sprawa ma z czyszczeniem wtrysków hana, w przypadku ze np filtry nie wyłapią wszystkiego syfu z gazu i czy jest tka mozliwośc ze mi padnie wtrysk i trzeba go bedzie czyscic czy regenerować czy da sie?

Należy przyjeżdżać punktualnie na wymianę filtrów i przegląd instalacji. Wtryskiwacze Hana są nierozbieralne. Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.

6. wybór reduktora:wszystkie za i przeciw
a. ACR01
b. Zavoli S
c. magic 3


AC R-01 - podoła ciśnieniowo, nie podoła termicznie. Przerosty ciśnienia - minimalne, reakcja na gaz - doskonała. Fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - zauważalne, ale do przejścia. Normalna jazda - spoko, krókie sprinty spoko, bardziej długotrwałe pałowanie, lub bardzo szybka jazda autostradowa - skona.

Zavoli: Termika - spoko, przerosty ciśnienia - tragicznie duże, stabilność wydajności - spada (zarastanie), reakcja na gaz - słaba, szczelność - czasem problematyczna w rejonie zaworu bezpieczeństwa, bazowa wydajność - na krawędzi, prognoza: szybki spadek wydajności. Regenerowalny, jak ktoś lubi. Fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - pomijalnie małe

Magic: Termika: nie do pobicia przez nikogo, wydajność ciśnieniowa - najlepsza z trójki, przerosty ciśnienia - bardzo małe, reakcja na gaz - dobra, fluktuacje ciśnienia zimny/ciepły, pusta/pełna butla - pomijalnie małe. Trwałość wersji evo (uszczelnienia viton) - bez zarzutu.

Zresztą dobry gazownik będzie wiedział.

co wkoncu wybrac
pozdrawiam


Dobrego gazownika.