Temat: Mazda 3 2.0 benzyna z gazem 2006 rok z USA

Witam. Jestem na forum od niedawna. Jestem posiadaczem mazdy 3 2.0 benzyna z gazem i będąc u mechanika stwierdził, że mam wypadanie zapłonu tylko na 1 cylindrze. Cewki i świece wymieniłęm na nowe bo przejechane ma 130 tyś. Nie pomogło. Sprawdziłem doloty - również szczelne i kolektor ssący też. Co może być przyczyną? Prawdopodobnie mam silnik, w którym zawory same się regulują, ale niektórzy mówią, że to może być przyczyna. Proszę o poradę. Pozdrawiam

2

Odp: Mazda 3 2.0 benzyna z gazem 2006 rok z USA

A na benzynie jeżdżąc też masz ten błąd/objawy?
Jeśli nie, to prawdopodobnie wtryskiwacz gazowy umiera.

Może też być tak, że samochód jeżdżąc od dawna z beznadziejną i nieserwisowaną instalacją ma już na pierwszym cylindrze wypalone gniazdo zaworu wydechowego.

Konieczny serwis i dobra diagnostyka.

3

Odp: Mazda 3 2.0 benzyna z gazem 2006 rok z USA

Szymdi napisał/a:

A na benzynie jeżdżąc też masz ten błąd/objawy?
Jeśli nie, to prawdopodobnie wtryskiwacz gazowy umiera.

Może też być tak, że samochód jeżdżąc od dawna z beznadziejną i nieserwisowaną instalacją ma już na pierwszym cylindrze wypalone gniazdo zaworu wydechowego.

Konieczny serwis i dobra diagnostyka.

Witam. Na benzynie mniej szarpie, ale efekt jest odczuwalny. Co do diagnostyki to serwisowałem instalację gazową przez 2 lata za książką serwisową, wszystkimi wymianami filtrów, regulacjami itp. wię raczej to nie złe ustawienia. Pozdr

4

Odp: Mazda 3 2.0 benzyna z gazem 2006 rok z USA

Mazda 3 2,0 2003
Luz zaworów, dolot (zimny/goršcy) 

Regulacja zaworów
Regulacja zaworów:
Mierzone na krzywce / płytce wyrównawczej
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujšce:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujšce:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4.