Odp: BMW 520i 1996 E39 Jak i co?
Trzeba bardzo niegramotnego typa, żeby proponował valteki do czegokolwiek, a już do BMW zwłaszcza. Wystarczy spojrzeć, do jakich czasów poniżej czasów wtrysku benzyny na biegu jałowym schodzą czasy benzyny przy zwalnianiu bez cutoffa, żeby przy odrobinie wiedzy branżowej wiedzieć, że valteki nie zadziałają poprawnie, pomijając to, że po 5-8 tys km się rozkalibrują i niedługo później rozlecą.
Koniecznie należy zadbać o prawidłowe nawierty w kolektorze, uniemożliwające podbieranie sobie nawzajem dawek gazu przez poszczególne cylindry, warto też zamontować wtryskiwacze pojedyncze - Hana jest rzeczywiście dobrym wyborem.
Zavoli odradzam - z biegiem czasu spada ich wydajność, śmierdzi gazem z zaworu bezpieczeństwa (!), gigantyczne przerosty po cutoffie, ogólnie nieustawny.
Sterownik Stag - zgoda, jeden z najsensowniejszych wyborów, o ile nie najsensowniejszy.