Odp: Jaka instalacja lpg do Bmw318i valvetronic ??
Proponuję sprawdzoną instalację Landi Renzo Omegas. Też będzie bardzo dobrze działała. A może być tańsza od Prinsa (wtryskiwacze napewno)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → Jaka instalacja lpg do Bmw318i valvetronic ??
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Proponuję sprawdzoną instalację Landi Renzo Omegas. Też będzie bardzo dobrze działała. A może być tańsza od Prinsa (wtryskiwacze napewno)
No bez jaj, Przyjacielu, blisko 150-konny silnik i Ty się obrażasz za zużycie między 10 a 11 litrów LPG?
Jeśli auto jest dobrze zestrojone - pojeździsz długo na tym setupie, najsłabszy jej element to moim zdaniem reduktor, ale można wybrać dużo gorzej.
Może jeszcze zapytam,bo napisałeś ,że -"najsłabszy jej element to moim zdaniem reduktor, ale można wybrać dużo gorzej" .Jakie więc mogą być konsekwencje w praktyce ,tego "słabszego" reduktora ??
Odpowiem za Sebastiana - ten reduktor jest poprawny ale w miarę eksploatacji mogą narastać problemy np. z przerostami ciśnienia po cut-off, buczeniem regulatora, nieszczelnością. Można w podobnych pieniądzach mieć dużo lepsze reduktory (np. AC R01)
Podepnę się pod temat. Też mam e46 tyle, że compact, z tym samym silnikiem który ma kolega tyle że z 2002 r. Chcę założyć instalację gazową do mojego samochodu i na jednym z for internetowych polecono mi STAG 300 ISA2 lub 4 Eco, Hana H2000 A. Co sądzicie o tej konfiguracji dla silnika bmw n42b20 ?
Ten sam silnik - ta sama instalacja. Zbiornik tylko do compacta wchodzi mniejszy o ile pamiętam. Staga 4 Eco sobie daruj - zamontuj 4 Plus. Szok cenowy raczej krzywdy Ci z tego powodu nie zrobi.
Proponuję świece zgodne z specyfikacją producenta NGK1496
e46n46 napisał/a:Może jeszcze zapytam,bo napisałeś ,że -"najsłabszy jej element to moim zdaniem reduktor, ale można wybrać dużo gorzej" .Jakie więc mogą być konsekwencje w praktyce ,tego "słabszego" reduktora ??
Odpowiem za Sebastiana - ten reduktor jest poprawny ale w miarę eksploatacji mogą narastać problemy np. z przerostami ciśnienia po cut-off, buczeniem regulatora, nieszczelnością. Można w podobnych pieniądzach mieć dużo lepsze reduktory (np. AC R01)
No to żeby było już całkiem precyzyjnie - przerosty ciśnienia są cechą Zavoli od pierwszego użycia i nie narastają, po prostu są. Podobnie ryzyko buczenia reduktora - są egzemplarze, które wydają wkurzające dźwięki, a w zasadzie - wszystkie wydają, tylko nie wszystkie jednakowo głośno. Kwestia też miejsca montażowego, w niektórych autach w danym miejscu KAŻDY Zavolak będzie słyszalny - niedawno wymienialiśmy człowiekowi Zavolaki w Audi A8 D3 - były w podszybiu, bo ktoś uznał to miejsce za dobre - no i się pomylił... Trzy komplety były ponoć wymieniane i wszystkie buczały.
Jeszcze chwila o przerostach - akurat w valvetronicu z racji niezmienności ciśnienia w kolektorze, ta wada Zavoli będzie miała mniejsze znaczenie - dokładnie mniejsze o ok. 0,7 bara ;-)
Co do nieszczelności które się mogą pojawiać z biegiem czasu - tu nic dodać nic ująć, a ja jeszcze dorzucę stopniowe zmniejszanie się wydajności Zavolaka z racji zarastania jego wewnętrznych powierzchni brudem zawartym w gazie. Jeśli więc ktoś się już uprze na Zavolaka - niech to będzie raczej Zavoli Zeta S, który posiada pewien zapas wydajności dla 150-konnego silnika.
Sprawdzić alternator na oscyloskopie czy nie ma przebić na diodach.
Fakt faktem, instalacja ta nie jest szczytem techniki, zarówno elektronika jak i reduktor ma sporo wad.
Wypowiedź - jak zwykle niczym młotkiem w głowę... KME Nevo to na tą chwilę najbardziej rozwinięty i innowacyjny sterownik na rynku. Ale cóż tam, ałtorytety wiedzą lepiej...
Na temat sterownika Nevo i poziomu mojego zorientowania w jego zaawansowaniu najlepiej odpowie jego twórca w KME - Pan Robert Sz. Akurat w poniedziałek byłem w Łodzi na spotkaniu z Nim oraz Prezesem Markiem K. w temacie tego sterownika. Tobie tłumaczyć i uświadamiać niczego nie zamierzam, bo zbyt wielokrotnie udowodniłeś wyjątkową odporność na jakiekolwiek logiczne argumenty - nie tylko moje, ale również innych dyskutantów.
Struna, na przykład - był mocno zbliżony do tematu realizowanego przez niejakiego Mrówkę, a polegającego na modyfikacji reduktora IG-1. Nie wątpię więc, że zna bardzo szczegółowo jego budowę i musi mieć niezły polew z twoich buńczucznych tekstów "mam nadzieję, że choć raz rozebrałeś taki reduktor".
Wywołujesz swoją głupotą mieszaninę politowania i irytacji. Ze względu na obowiązującą na tym forum poprawność polityczną nie użyję wprost pewnego słowa, ale epitet jaki do ciebie pasuje w sposób idealny, na co dzień opisuje pewną grę za pomocą skórzanej piłeczki i kija, bądź też pałki... Dodam, że nie jest to baseball :mrgreen:
I nawzajem mój drogi, kultury nie nauczysz się nigdy. :sad:
Nie sądzę, żeby krytykowanie mojego poziomu kultury mogło być w jakimkolwiek stopniu
wywołane moim poprzednim postem - grzecznie i kulturalnie dałem ci do zrozumienia, że nie darzę szczególną atencją kondycji twojej sapiencji - to wszystko. No ale tak już jest, że jak się nie ma argumentów, to się czepia cech - obojętnie czy realnych, czy imaginowanych - swojego dyskutanta.
Znam takie historie doskonale z innego forum - tam grupka mało elokwentnych mandryli do tego stopnia ziała niemogącą znaleźć ujścia nienawiścią, że czepiali się nawet stanu odkarmienia moich kotów, które znalazły się w kadrze fotografii gazowanych przez nas aut :mrgreen:
I ty również wpisujesz się w retorykę ćwiercia, uporczywie tkwiącego na posterunku obrony beznadziejnej idei utrzymania wizerunku znawcy tematu LPG. Zabrnąłeś w narożnik, zostałeś trafiony i jesteś liczony. Zejdź z ringu, boś blady.
Kolejny raz wypisujesz opinie, "ze słyszenia", bo o Nevo rozmawiałeś z twórcą, oraz Prezesem firmy
Chyba śnię... To się nie dzieje. Zadajesz bolesny, druzgocący cios tezom o granicach głupoty i samozadowolenia zarazem.
Co do wiedzy w temacie IG1 no cóż, może "Struna" był do czegoś zbliżony tego nie wiem, natomiast różnic pomiędzy poszczególnymi modelami nie zna.
Witki opadają. Jak to sformułował Franz Maurer w "Psach" - nie chce mi się z tobą gadać.
czepiali się nawet stanu odkarmienia moich kotów, które znalazły się w kadrze fotografii gazowanych przez nas aut
poniosło Cię nieco :razz:
SebastianS napisał/a:czepiali się nawet stanu odkarmienia moich kotów, które znalazły się w kadrze fotografii gazowanych przez nas aut
poniosło Cię nieco :razz:
Zapomniałeś, czy nie czytałeś? A może wyparłeś?
Ponieważ ten "krytyczny" post był przejawem szczytowego debilizmu, z wielką uciechą zacząłem prowokację - wątek o wyzyskiwaniu kotów i ciemiężeniu ich pracą w szarej strefie - bo przecież to one montują LPG u nas... Dalej nie pamiętasz? I zdjęć nowego pracownika - królika o wdzięcznym imieniu Naplet? :mrgreen:
jak zwykle tworzysz własną rzeczywistość... ale w sumie mało mnie to obchodzi, tym bardziej że to zupełnie nie jest odpowiednie miejsce na tego typu dywagacje.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → Jaka instalacja lpg do Bmw318i valvetronic ??
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc