Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm
Hej , polecę Ci Sequent 24 BRC, jest to bardzo dobra instalacja. Warsztat który jest godny polecenia i zaufania XXXXXXXXXXXXXXXXXX. Cena coś około 3200zł.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Tematy zamknięte → passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Hej , polecę Ci Sequent 24 BRC, jest to bardzo dobra instalacja. Warsztat który jest godny polecenia i zaufania XXXXXXXXXXXXXXXXXX. Cena coś około 3200zł.
Proszę polecać warsztat w odpowiednim dziale.
Proponuję Staga 300-4, wtryskiwacze Hana, reduktor Zavoli S. Sprawdzona konfiguracja.
http://lpg-brc.pl/index3_wojewodztwo1.p … pomorskie1 (link usunięty)
Zestaw Sequent 24.11
wtryski orange BRC My 09
reduktor Genius MB 1500 mbar
zbiornik Stako 53 litry.
I będziesz zadowolony.
Dokładnie. Dodatkowo atutem w przypadku LR jest reduktor dedykowany do turbo.
Czesiu,
1. Ile razy można prostować błędne polecanie Zavoli Zeta do turbo?? Zavoli NIE NADAJE SIĘ do silników doładowanych!!!
2. Przybliżysz nam może, na czym polega dedykacja do turbo w przypadku IG-1 Landi Renzo? :-)
1. Możesz prostować ile chcesz. Zety S jeżdżą z turbo nie 10-20 kkm a dużo więcej, więc widocznie się nadają :shock:
2. Nie muszę przybliżać informacji stricte technicznych. Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży LPG zrobiła taki reduktor, więc nie jest to tylko "napis na opakowaniu"
1. Możesz prostować ile chcesz. Zety S jeżdżą z turbo nie 10-20 kkm a dużo więcej, więc widocznie się nadają :shock:
Bzdura. I żaden argument. Podobnie jak ten, że jeepy z silnikiem Hemi jeżdżą na valtekach typ 30 i też czasem dużo więcej - a nie trzeba proroka do stwierdzenia że taki setup to kardynalny błąd.
Zavoli generuje bardzo duże przerosty ciśnienia, w silnikach doładowanych powiększone jeszcze o ciśnienie doładowania. Nigdy nie będzie z takiego przerostu (a wykraczać on może daleko poza mierzalną granicę, z racji używania 4-barowych czujników ciśnienia) dobrego wyjścia z cutoffa, przejścia na wolne obroty, zawór bezpieczeństwa będzie bez przerwy puszczał bąki przez co szybko utraci 100% szczelność i będzie zalatywał gazem, albo nie zdążając upuścić przerostu doprowadzi do zrzucenia bądź pęknięcia węża LPG (nacinają się o opaski, rozdymając się tuż przed nimi).
2. Nie muszę przybliżać informacji stricte technicznych. Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży LPG zrobiła taki reduktor, więc nie jest to tylko "napis na opakowaniu"
Kolejna bzdura.
- Tomasetto zrobił Alaskę, która "na pudełku" ma 140 KM - oczywiście nie robi tyle, a firma renomowana.
- KME zrobił Golda, który niby robi 350KM - a zamarza przy 220. A renomy KME odmówić niepodobna, hę?
- BRC zrobił "cegłę" Geniusa Max, co ma robić 300KM. 250KM go zabija ciśnieniowo, a renoma na pięć kontynentów
- AC zrobiło reduktor AC R-01, który co prawda zadeklarowany jest uczciwie, ale wciąż się chrzani - a renoma - zasłużona, bo to trzeci producent LPG na świecie.
- No i na koniec - w kwestii IG1 w wersji turbo - jest to dokładnie tylko "napis na opakowaniu", bo zmiany dokonane w stosunku do IG-1 Maggiorrato są bez znaczenia funkcjonalnego - ciut większe ciśnienie na pierwszym stopniu regulacji, oraz bodaj większa nieco średnica otworu wysterowania ciśnieniem MAP. Ze niby szybciej da się wyrównać ciśnienie w układzie regulacji, hihi...
@Oktan, daj spokój... :???:
Myślę, że chodzi raczej o to, żebyś zamiast pisać "bzdura", był łaskaw uzasadnić dla czego tak uważasz. Bo może masz rację, ale na razie nic na to nie wskazuje...
na razie nic na to nie wskazuje...
może dlatego że jej nie ma ?
kompensacji podciśnienia
Jakiej kompensacji??
Podciśnienie reguluje, a nie jest czymś "kompensowane".
ja nie wchodzę w dyskusję bo to bez sensu
oktan, masz rację. Od miesiąca nie potrafisz napisać konkretnie jakie Twoim zdaniem są różnice, tylko powtarzasz "trochę się różnią", czyli twórczo rozwijasz swoje pierwotne stwierdzenie "bzdura". W związku z tym rzeczywiście dyskusja z Tobą jest bez sensu.
wow - no to odkryłeś amerykę stary
Pamiętacie "Bajtka" - jeden z pierwszych magazynów o komputerach? Do dziś pamiętam rubrykę "Katedra nonsensu", publikująca na przykład takie, równie odkrywcze zdanie:
"Pamięć RAM różni się od ROM w sposób szczególny"
albo:
"Garbowanie pamięci trwa dość długo" (garbage collection)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ponieważ zainteresowany otrzymał w jakimś stopniu informacje na temat przez siebie założony, a dyskusja przeistacza się powoli dywagacje z podtekstami - zamykam temat.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Tematy zamknięte → passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc