Temat: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Witam
Jaką instalacje założyć do passata b5 fl 1,8T silnik AWT, ma być bezproblemowa, poradźcie także jakiegoś mega dobrego gazownika z gdyni lub okolic.

A może niewarto zakłądać?? tylko spalanie zaczeło mnie zabijać
Jaką kase szykować na dobrą instalacjie??

2

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Hej , polecę Ci Sequent 24 BRC,  jest to bardzo dobra instalacja. Warsztat który jest godny polecenia i zaufania XXXXXXXXXXXXXXXXXX. Cena coś około 3200zł.

3

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Proszę polecać warsztat w odpowiednim dziale.
Proponuję Staga 300-4, wtryskiwacze Hana, reduktor Zavoli S. Sprawdzona konfiguracja.

4

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

http://lpg-brc.pl/index3_wojewodztwo1.p … pomorskie1
Zestaw Sequent 24.11
wtryski orange BRC My 09
reduktor Genius MB 1500 mbar
zbiornik Stako 53 litry.
I będziesz zadowolony.

5

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

cały czas się wacham miedzy BRC 24.11 a Landi Ranzo znalazłem na temat każdej z tych instalacji skrajnie rózne opinie. Warto dokłądać do LR

6

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

brc to koszt ok 3.000
a lr to 3.600
to niby duzo i nieduzo jesli za 600 pln mam miec duzo mniej problemow to odpowiedz jest oczywista

7

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Dokładnie. Dodatkowo atutem w przypadku LR jest reduktor dedykowany do turbo.

8

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Czesiu,

1. Ile razy można prostować błędne polecanie Zavoli Zeta do turbo?? Zavoli NIE NADAJE SIĘ do silników doładowanych!!!
2. Przybliżysz nam może, na czym polega dedykacja do turbo w przypadku IG-1 Landi Renzo? :-)

9

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

1. Możesz prostować ile chcesz. Zety S jeżdżą z turbo nie 10-20 kkm a dużo więcej, więc widocznie się nadają  :shock:
2. Nie muszę przybliżać informacji stricte technicznych. Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży LPG zrobiła taki reduktor, więc nie jest to tylko "napis na opakowaniu"

10

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

czesio napisał/a:

1. Możesz prostować ile chcesz. Zety S jeżdżą z turbo nie 10-20 kkm a dużo więcej, więc widocznie się nadają  :shock:

Bzdura. I żaden argument. Podobnie jak ten, że jeepy z silnikiem Hemi jeżdżą na valtekach typ 30 i też czasem dużo więcej - a nie trzeba proroka do stwierdzenia że taki setup to kardynalny błąd.

Zavoli generuje bardzo duże przerosty ciśnienia, w silnikach doładowanych powiększone jeszcze o ciśnienie doładowania. Nigdy nie będzie z takiego przerostu (a wykraczać on może daleko poza mierzalną granicę, z racji używania 4-barowych czujników ciśnienia) dobrego wyjścia z cutoffa, przejścia na wolne obroty, zawór bezpieczeństwa będzie bez przerwy puszczał bąki przez co szybko utraci 100% szczelność i będzie zalatywał gazem, albo nie zdążając upuścić przerostu doprowadzi do zrzucenia bądź pęknięcia węża LPG (nacinają się o opaski, rozdymając się tuż przed nimi).

2. Nie muszę przybliżać informacji stricte technicznych. Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży LPG zrobiła taki reduktor, więc nie jest to tylko "napis na opakowaniu"


Kolejna bzdura.
- Tomasetto zrobił Alaskę, która "na pudełku" ma 140 KM - oczywiście nie robi tyle, a firma renomowana.
- KME zrobił Golda, który niby robi 350KM - a zamarza przy 220. A renomy KME odmówić niepodobna, hę?
- BRC zrobił "cegłę" Geniusa Max, co ma robić 300KM. 250KM go zabija ciśnieniowo, a renoma na pięć kontynentów
- AC zrobiło reduktor AC R-01, który co prawda zadeklarowany jest uczciwie, ale wciąż się chrzani - a renoma - zasłużona, bo to trzeci producent LPG na świecie.

- No i na koniec - w kwestii IG1 w wersji turbo - jest to dokładnie tylko "napis na opakowaniu", bo zmiany dokonane w stosunku do IG-1 Maggiorrato są bez znaczenia funkcjonalnego - ciut większe ciśnienie na pierwszym stopniu regulacji, oraz bodaj większa nieco średnica otworu wysterowania ciśnieniem MAP. Ze niby szybciej da się wyrównać ciśnienie w układzie regulacji, hihi...

11

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

- No i na koniec - w kwestii IG1 w wersji turbo - jest to dokładnie tylko "napis na opakowaniu", bo zmiany dokonane w stosunku do IG-1 Maggiorrato są bez znaczenia funkcjonalnego - ciut większe ciśnienie na pierwszym stopniu regulacji, oraz bodaj większa nieco średnica otworu wysterowania ciśnieniem MAP. Ze niby szybciej da się wyrównać ciśnienie w układzie regulacji, hihi...


Totalna bzdura, nie masz zielonego pojęcia co to za reduktor. :roll:

12

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

@Oktan, daj spokój... :???:

13

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Drogi Moderatorze rozumiem, że życzysz sobie abym nie wypowiadał się w tematach, w których wypowiada się SebastianS niezależnie co napisze, ok pozdrawiam.

14

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Myślę, że chodzi raczej o to, żebyś zamiast pisać "bzdura", był łaskaw uzasadnić dla czego tak uważasz. Bo może masz rację, ale na razie nic na to nie wskazuje...

15

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Szymdi napisał/a:

na razie nic na to nie wskazuje...

może dlatego że jej nie ma ? wink

16

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Drogi "Struna" rozumiem, że widziałeś jak wygląda reduktor IG1 Turbo i IG1 Maggiorato i je chociaż raz w życiu rozebrałeś, tylko byłeś mało spostrzegawczy bo elementy wewnątrz nieco się różnią. Ja wiem, że turbo nie bazuje na Maggiorato na pewno :grin: Nie ma żadnego większego ciśnienia na pierwszym stopniu regulacji ani większej średnicy "otworu wysterowania MAP", chociaż tutaj do końca nie wiem o co chodziło bo to dla mnie zbyt górnolotne określenie, ale pewnie o króciec kompensacji podciśnienia. cool

17

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

oktan napisał/a:

kompensacji podciśnienia


Jakiej kompensacji??
Podciśnienie reguluje, a nie jest czymś "kompensowane".

18

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

ja nie wchodzę w dyskusję bo to bez sensu

19

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

To fakt, szkoda czasu bo to bez sensu...  cool

20

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

oktan, masz rację.  Od miesiąca nie potrafisz napisać konkretnie jakie Twoim zdaniem są różnice, tylko powtarzasz "trochę się różnią", czyli twórczo rozwijasz swoje pierwotne stwierdzenie "bzdura". W związku z tym rzeczywiście dyskusja z Tobą jest bez sensu.

21

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Drogi "Szymdi" rozumiem że marzy Ci się rozłożeniówka obu reduktorów z zaznaczeniem które elementy są inne, może też instrukcja naprawy jest potrzebna :?: Reduktory z serii IG1 maja te same korpusy, różnią się elementami wewnętrznymi, dyszami kalibracyjnymi  na poszczególnych stopniach, rodzajem uszczelek, rożnymi sprężynami.  cool

22

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

wow - no to odkryłeś amerykę stary big_smile

23

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Pamiętacie "Bajtka" - jeden z pierwszych magazynów o komputerach? Do dziś pamiętam rubrykę "Katedra nonsensu", publikująca na przykład takie, równie odkrywcze zdanie:

"Pamięć RAM różni się od ROM w sposób szczególny" 

albo:

"Garbowanie pamięci trwa dość długo" (garbage collection)

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

24

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Rozumiem, że "Jaśniepanom" także marzy się rozłożeniówka i instrukcja naprawy tylko na poziomie "Bajtka" no cóż da się to zrobić  lol

25

Odp: passat b5fl 1,8T 20V AWT 2001 rok 150 kkm

Ponieważ zainteresowany otrzymał w jakimś stopniu informacje na temat przez siebie założony, a dyskusja przeistacza się powoli dywagacje z podtekstami - zamykam temat.