1

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

Jak dla mnie Landi Renzo pachnie za wysokimi kosztami za zbyt niską jakość. Proponuję użyć Staga z dobrymi wtryskiwaczami i reduktorem - będzie taniej i na pewno lepiej.

2

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

Rozglądnij się mimo wszystko jeszcze za instalacją BRC Sequent 24.11 jest to propozycja warta rozważenia.

3

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

Meganica, rozejrzyj się za postami użytkownika PIKNIK9 i przekonaj się że to jest tani agitator, niemający technicznego pojęcia o czym pisze.
o, tu: http://gazeo.pl/forum_lpg_cng/search.ph … or=PIKNIK9

4

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

Użyłbym Staga 4 Plus z reduktorem Magic III Evo II lub KME Silver, pojedynczych wtryskiwaczy Hana 2000 typu B (czerwonych). Butla wchodzi spora - 650x230mm - nie daj sobie wcisnąć mniejszej. Żądaj wykonania stalowego wzmocnienia poprzez które zbiornik zostanie skręcony z podłogą - cała wnęka koła zapasowego wykonana jest z tworzywa sztucznego. U nas zawsze w Megane pod wnęką ląduje kratownica w kształcie litery H rozkładająca ścisk śrub na całe dno wnęki.

5

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

meganica napisał/a:

Ech, żeby u mnie w mieście byli tacy magicy jak Ty.. Wątpię by u mnie wstawiano jakiś stelaż, ale oczywiście będę o to pytać. Powiedz mi proszę, co może się stać jeśli to wzmocnienie nie zostanie zamontowane. No i wlew - pod klapką wlewu paliwa czy zderzak? Jeśli pod klapką to do tankowania trzeba wkręcać końcówkę czy nie? Dopłata za Stag 300 ma sens w tym samochodzie?
Czy ustawienie temperatury na 15 st. może coś zabić w silniku czy instalacji?

- Brak wzmocnienia może spowodować wyrwanie z dna wnęki kawałka plastiku i butla będzie sobie leżeć luzem. Nie polecam ;-)

- Wlew wchodzi do Megane II bez problemu pełny - klapka jest wielka. Można jednak i tak rozważyć montaż wkręcanego - pozwala to odsadzić przyłącze pistoletu od wnęki klapki, co skutkuje uniknięciem prawdopodobieństwa że jakiś kretyn na stacji uderzy Ci ciężkim pistoletem do tankowania w burtę auta wokół klapki, nie trafiając za pierwszym razem...

- Stag 300-4 w ogóle nie ma sensu - Stag 4 Plus ma te same funkcje a tańszy i mniejszy/wygodniejszy/łatwiejszy do estetycznego montażu.

- 15 stopni nie ma sensu - różnica w przebiegu do chwili osiągnięcia 25-27 stopni to dodatkowe kilkaset metrów przy sprawnym termostacie, a reduktor zaczyna dysponować ilością ciepła zapewniającą dogrzanie gazu, co przy 15 stopniach nie jest takie oczywiste.

A z jakiego miasta jesteś? MOże kogoś zarekomenduję...

6

Odp: Renault Megane II 1,6 110KM - co zamontować

Jednak jechałbym do Niwisk. Marciny dadzą radę.