Temat: problem po założeniu lpg 2,3 v5

Witam  wszystkich posiadam seata toledo 2,3 v5 150km...
zacznę od początku, kilka dni temu oddałem autko do zagazowanie w stanie idealnym, wszystko chodziło jak w zegarku vag nie pokazywał żadnych błędów,do pana który w mojej okolicy ma bardzo dobra opinie...przy 1 odbiorze pojazdu okazało się ze gaśnie na luzie (na lpg), na benzynie nie pali na 1 gar...oddałem auto z powrotem okazało się ze centralka prawdopodobnie była uszkodzona i nie włączała 1 wtrysku stad problem na benzynie...
Po 2 dniach odebrałem auto...i powstały kolejne problemy mianowicie mam problem z jego odpaleniem, wcześniej wszystko chodziło bardzo ładnie palił od strzału... na cewce zapłonowej pojawiło się przebicie, przy przyłożeniu w okolicy miejsca wpięcia kabla w.n. śrubokręta strzela iskrami...;O największy problem jest na gazie, na postoju auto chodzi jak traktor, telepie nim na prawo i lewo a silnik zachowuje się jak by chciał wyskoczyć spod maski,pod obciążeniem(klima) jest jeszcze gorzej +delikatnie zaczynają falować obroty. podczas zmiany biegu po dodaniu gazu najpierw czuć podwójne szarpniecie i dopiero regularnie nabiera mocy tak jest po każdym przełożeniu....
założony mi został taki sprzęt:
reduktor tomasetto alaska
wtryski master
centralka esgi 2
moje pytanie brzmi co może być przyczyna tych dziwnych drgań na LPG...
i dlaczego auto działające idealnie na pb teraz ma problem z odpaleniem???
vag pokazuje sporadyczny błąd sondy lambdy...
będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia i pomoc  z góry dziękuje i pozdrawiam

2

Odp: problem po założeniu lpg 2,3 v5

Nie mam dobrych wieści...

Nie wiem jakim cudem gazownik który zamontował instalację zapracował na dobrą opinię w okolicy... no chyba że montuje na Księżycu i nie ma w okolicy nikogo innego...

Z opisu instalacji mogę powiedzieć, że istnieją trzy nieprzeskakiwalne bariery na drodze do tego by auto chodziło dobrze:

- Reduktor - żeby założyć Alaskę do 150 koni, trzeba być po prostu idiotą
- Wtryskiwacze - za wolne
- Sterownik - bez szans na obsłużenie strategii zasilania benzyną, jakie ten sterownik realizuje.

Krótko mówiąc - instalacja jest w całości do zdjęcia. To jeden z trudniejszych samochodów do poprawnego zagazowania, z jakimi się spotkałem. Na jego temat na tym forum i na jesczze jednym toczyły się swego czasu zażarte dyskusje w których paru pacanów udawało że wiedzą o czym mowa...