1

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

Z tych dwóch wybrałbym trzeci - Staga Qbox z Hanami i Tomasetto Alaską. A jeśli oferta musi zawężać się do w/w dwóch - LPGTech będzie rozsądniejszy.

2

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

Też się nadaje, nie jest gorszy, ale na pewno będzie droższy w późniejszych naprawach pogwarancyjnch.

3

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

1. Moim zdaniem zdecydowanie tak.
2. Można skontrolować w jakim zakresie są luzy, ale nie koniecznie trzeba będzie je regulować.
3. Nie znam.

4

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

1. Nie w każdym przypadku, ale w tym zdecydowanie warto.
2. TRZEBA skontrolować/ew. regulować zawory - co 60.000km zgodnie z zaleceniami producenta.
3. Wtryskiwacze Hana są co najmniej równie dobra jak wtryskiwacze BRC, a jeśli chodzi o tą markę, to pozytywne opinie tutaj się chyba skończą... na LPGTechu czy też Stagu istnieć będzie możliwość dokładnego dostrojenia instalacji, na BRC będzie to trudne z racji braku programowych narzędzi. No i naprawy pogwarancyjne - Czesio ma rację, będzie boleć.

5

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

Moim zdaniem wizualnie ładnie, natomiast, mam obawy czy wężyki wtryskiwaczy nie są za długie...

6

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

Raczej nie... zwróć uwagę na wężyki, powinny być wszystkie równe- jednakowej długości.

7

Odp: Fiat Punto Evo 1.4 8v 77km

kamilzelazny napisał/a:

Właśnie wiem, a do tego dopiero wczoraj zauważyłem ze wtryski są tak umieszczone ze nie mogę wyciągnąć bagnetu od oleju.... muszę podjechać na poprawkę, czy coś może niepokoić w tej instalacji oprócz wężyków które będą skrócone i wyrównane, co wiąże się ze zmiana położenia wtryskiwaczy?


Połącz się ze sterownikiem benzyny i przyjrzyj zachowaniu korekt paliwowych na benzynie i na gazie - warto porównać, bo odchyłki (ich wielkość) są miarą poprawności nastawów instalacji. Teoretycznie przy idealnym wystrojeniu, zmiana paliwa nie powinna wywoływać żadnych zmian zachowania integratorów lambda (STFT i LTFT)