Temat: Pierwsze skutki ustawy o samotankowaniu gazu czyli chamstwo koncernu Statoil
Kilka dni temu chciałem zatankowac na stacji 1-2-3 należącej do Statoil. Poniewaz nie jestem zwolennikiem samotankowania wezwałem obsługe stacji. Pan odmówił tłumaczac, że mam wlot gazu umiejscowiony w trudno dostepnym miejscu bo pod zderzakiem i on w takiej styuacji nie musi mi zatankować. Na moje słowa, że instaalcja jest zgodna z normami prawnymi i kilkakrotnie przechodziła badania techniczne pracownik tej stacji w kilku niecenzuralnych słowach wyjasnił co go to obchodzi. Na moje informacje, że złoze skarge u jego kierownictwa zareagował podobnymi epitetami. Sądząc, że to tylko chamstwo pracownika stacji odszukałem odpowiedni formularz na stonach Statoil. Ich odpowiedż mnie zdumiała:
"Dziękujemy za kontakt z naszą firmą oraz za przesłanie uwag na temat jakości obsługi na stacji Statoil 1-2-3 w Katowicach. Pańskie uwagi zostały przesłane do kierownika regionu w celu wyjaśnienia.
Wyjaśniamy, że podczas tankowania LPG pracownicy stacji Statoil są zobowiązani do zachowania szczególnej ostrożności i stosowania się do procedury „Zasady bezpiecznego tankowania LPG”. Procedura ta reguluje postępowanie pracownika w zakresie tankowania autogazu w pojazdach klientów. W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, zgodnie z tą procedurą pracownik stacji ma prawo odmówić tankowania autogazu w przypadku, gdy gniazdo instalacji gazowej jest zamontowane w trudno dostępnym miejscu.
Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienie spotka się z Pana akceptacją.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta
Statoil Fuel & Retail Polska Sp. z o.o.
ul. Puławska 86
02-630 Warszawa
Tel. 22 5640000
e-mail: [EMAIL="reklamacja@statoilfuelretail.com"]reklamacja@statoilfuelretail.com[/EMAIL]"