Temat: Zamiast palić gazu 1,1-1,15 raza wiecej niż pb95 to pali 1,2
Zamiast palić gazu 1,1 - 1,15 raza wiecej niż benzyny to pali conajmniej 1,2 raza wiecej niż benzyny .Czy tańsze instalacje tak maja ?
Jeśli auto z 2 litrowym silnikiem benzynowym benzyny pali 8,5 litra na 100 km to gazu powinno palić 9 litrów z hakiem ,a nie prawie 10,5 litra .
Przy jeździe na krótkie dystanse po małym mieście jeśli auto z 2 litrowym silnikiem benzynowym pali 9,5 litra benzyny to gazu powinno spalac góra 11 litrów ,a nie aż 11,5 litra .
Clio II 1,6 16 V z instalacja Prinsa w trybie kombinowanym spala gazu 8 litrów z hakiem na 100 km ,a w Lagunie 2,0 140 KM spalanie rzędu 10,5 litra na 100 km jest porządku dziennym.
Zaraz powiecie ,ze większe masa większe pojemność .No dobra ,ale silniki od 1,6 do 2,0 pala mniej wiecej tyle samo no i wazacy tyle co ta Laguna Ford Mondeo mk 3 kombi 1,8 125 KM jakoś palił wiecej niż wazacy tyle co Clio Mitsubishi Galant mk VI 1,8 90 KM.
A nie ,dobra 1,8 duratec wzgelem 1,8 8V z końca lat 80-tych jest większym skokiem technologicznym niż silnik pamiętający czy Laguny mk II wzgledm silnika pamiętającego czasy Laguny mk I
.Ale w każdym bądź razie jeśli auto klasy średniej z silnikiem 1,8 -2,0 w trybie
kombinowanym pali 8,5 l benzyny na setkę to gazu powinno gdzieś tak 9,35-9,8 a,nie 10,45 .
Czy taka różnica w spalaniu to wina tego ,ze BRC to instalacja z niższej polki niż Prins ?
.Co to za gowniana instalacja w ,której trzeba wlewac olej do smarowania wtryskow gazowych?