Temat: VW VENTO 1.8 ADZ pomocy! LPG

Witam wszystkich smile

Mam mały problem z lpg w VW VENTO 1.8 ADZ 1996r wtrysk jednopunkt BOSH Mono-Motronic
.
INSTALACJA 1 generacja
REDUKTOR : LOVATO
ZAWÓR: LOVATO
WIELOZAWÓR: TOMASETTO
ECU : STAG
PRZEŁĄCZNIK B/G : STAG 2W

Szukałem już rozwiązania w wielu forach i "gazowniach" a więc założyłem "gaz" jakieś 12 miesiący temu, wszystko było w miarę ok do końcówki stycznia.. Venciak zaczął zawieszać obroty na biegu jałowym w granicach 2000-1800-1500 przy jeździe na LPG. doradzono mi sprawdzenie szczelności układu dolotowego - sprawdzona i wymieniona podstawa wtrysku, wężyki podciśnienia itp itd. nic nie pomagało, reset ECU i adaptacja (jazda na pb ze 100km) ... lpg ON i po chwili ta sama bajka na benzynie ok.. więc lekka korekta zapłonu autko zrywniejsze ale problem obrotów na luzie został.. wymieniłem więc przepustnicę, z TPS i regulator biegu jałowego ten pseudo "krokowiec", reset ECU adaptacja nie pomogło... wymieniłem filtr gazu nic, PAN gazownik u którego zakładałem gaz ustawił skład mieszanki i powiedział że taki juz urok i tak musi być... chyba że chce gaz i sterownik "2gen" przełączany od tmp. i choć mam gwarancję to musiałbym dopłacić 200zł za elektrykę bo robocizny nie policzy... a czy pomoże to, to on nie wie. zrezygnowałem i szukam dalej. wiem ze ta instalacja sie sprawdza bo we wcześniejszym Ventku miałem takową i nic a nic się nie działo z 80000 na niej zrobiłem [IMG]http://lpg-forum.pl/images/smilies/icon_smile.gif[/IMG] Posprawdzałem dziś kabelki niby ok, emulację sondy mam na masę i wszyscy mówią że taka ma być. Dziś spósciłem ten olej z parownika, wymieniłem kable, rozdzielacz zapłonu, palec... jedynie co zaobserwowałem to to jak po restarcie ECU i adaptacji na PB auto chodzi ok, obroty spadają normalnie.. Włączę LPG i już obroty wolniej lecą na dół by po przejechaniu okolo 100-150 km sie zawieszać czy nawet wzrastac czasem do 4000... mam zakładać 2 gen ? nie jest to do zdiagnozowania i ustawienia w tym silniku? w 1.8 ABS wszystko było ok przy takiej instalacji i emulacji...

Prosiłbym o jakaś pomoc bądź polecenie jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Krakowa który będzie wiedział gdzie szukać przyczyn.
Z góry dzięki pozdrawiam Mario