Temat: MINI SEC V3 REGULACJA PRZEZ PODCISNIENIE
Witam.Pisze poniewaz zakupilem 2 miechy temy passata b5 fl z silnikiem 18t 20v. 150 km. W aucie wystepuje wypadanie zaplonów na lpg na 3 cylindrze.Gaz w aucie jest jakies półtora roku to jest reduktor zeta n wtryski reg fast niebieskie 3 om.Najgorsze jest to ze auto pali srednio koło 16 l gazu na 100 km.A ze jestem mechanikiem to powoli doprowadziłem wszystko do pozadku nowe cewki swiece docieranie zaworów itp.Gaz był zakładany przez poprzedniego wlasciciela w firmie (ŻEMIEŚLNICZEJ) PLANIPLASTIC w Lublinie.Po pierwsze przez ponad rok wióra z wiercenia dysz w kolektorze znajdowały sie na zaworze ssacym i przez to mniejsze cisnienie sprezania a po 2 w szynie wtryskowej lpg został urwany jeden z 4 krucców i zamiast niego wkrecono kruciec mosiezny z otworem 3,5 mm a pozostale dysze 3 mm wiec chyba to nie swiadczy dobrze o zakładzie.Obecnie dysze rozwierciłem na 1,7 mm Zakupiłem ostatnio kabel i interfejs podcisnienia do instalki minisec v3 .Dzis pojezdziłem troche autem i oto mapy choc jakos bardzo to one sie nie pokrywaja jesli ktos mógłby mi cos doradzic to prosze o porady bo nie wiem jakie powinienem cisnienie ustawic w reduktorze i wogule bo takie spalanie lpg to troche przesada.