Temat: Vectra C 140KM silnik 18XER 2008r

Witam.
Chcę założyć LPG do Vectry C silnik 140KM model 18XER ze zmiennymi fazami rozrządu i brakiem hydraulicznej regulacji luzu zaworowego. przebieg realny 203tys.
Rozważam dwie instalacje:
1. STAG Qbox, (nie pamiętam wtrysków i reduktora), 2700zl
2. Zenit pro obd, wtryski herkules pojedyncze nie w listwie, reduktor nie pamiętam nazwy jakiś do 250KM - cena 2500zl

Która instalacja bardziej się sprawdzi do tego silnika? Lepszy sterownik STAG qbox czy Zenit pro obd? A może propozycja czegoś zupełnie innego?
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy montażu instalacji?
Jeśli ma ktoś instalację LPG w tym silniku to proszę o opinie użytkownika.

2

Odp: Vectra C 140KM silnik 18XER 2008r

Silnik bardzo prosty do zagazowania , jedynie regulacja luzu zaworowego co 30 - 40 tyś , odnośnie instalacji rozważył bym instalacje Lovato Smart często stosowana w tym silniku i bardzo dobra cenowo . Oczywiscie najważniejsze to mądry gazownik.

3

Odp: Vectra C 140KM silnik 18XER 2008r

Z opcji nr  2 będziesz bardzo zadowolony. zenit to sprawdzony sterownik, nieprzereklamowany, z  aż 5letnią gwarancją, wtryskiwacze hercules bardzo dobre - niezawodne. Wyparły hany z warsztatów. reduktor do 250 KM spokojnie obejdzie Twoją moc. Brać kupować, pieniążków nie żałować.

4

Odp: Vectra C 140KM silnik 18XER 2008r

jest jeszcze 3 -cia opcja : optima Nano + reduktor shark 1200+ wtryskiwacz barrakuda+filtr ultra 360° , bo mi tak zamontowali w Perfekt Auto Gaz