Temat: Audi A4 B6 1.8t brc sequent 24 autokalibracja

Witam wszystkich. Potrzebuję fachowej rady w sprawie mojej instalacji tj brc sequent 24, my007. Reduktor Genius 1500, wtryskiwacze brc mtm żółte, czujnik ciśnienia gazu p1 zintegrowany z czujnikiem MAP.  Problem pojawił się po regeneracji reduktora. Pierwszą autokalibracje i drugą bez większych problemów wykonalem. Po 500 km i sledzeniu stft ltft postanowiłem zrobić jeszcze jedną autokalibracje i ustawić wszystko od nowa. Teraz autolalibracja dużo dłużej trwa przy czym silnik ma nierówne obroty, do tego mruga check engine oraz auto czasem gasnie podczas kalibracji. Posprawdzalem szczelność podciśnienia, rezygnację wtryskiwaczy, nawet kupiłem jeden wtryskiwacz i wymienialem po kolei jednak bez efektu. Ciśnienie delta p ustawione na 1500. Temperatura gazu poprawna od granic zera w upalne dni do 60 stopni. Map ustawiony w programie na brc i wskazuje na jalowym biegu około 300 mb. Nie mam już pomysłu co może niedomagać. Możliwym jest by sterownik był uszkodzony? Auto na benzynie chodzi poprawnie.

2

Odp: Audi A4 B6 1.8t brc sequent 24 autokalibracja

Witam ponownie. Szkoda, że nikt ze znawców tego forum nie napisał żadnej rady. Napiszę to dla potomnych. Jednak postanowiłem powrócić do punktu wyjścia. Rozebrałem reduktor, bo już nie miałem pomysłów.( gdzie Genius 1500, pokazywał poprawne ciśnienie w programie). Okazało się że nakrętka mocująca blaszkę usztywniającą membranę reduktora odkręciła się i w efekcie silnik na jałowych obrotach poprzez dolot zasysał gaz do silnika.  Przyjemnie jest rozwiązać samemu problem.
Pozdrawiam poszukujących pomocy i jeśli mogłem pomóc cieszę się. Co do tego forum myślałem, że ktoś czyta te posty i spróbuje pomóc ale się pomyliłem...

3

Odp: Audi A4 B6 1.8t brc sequent 24 autokalibracja

Witaj, nie pomyliłeś się. Tylko forum od ponad miesiąca było w przebudowie i mało kto zaglądał:) Po prostu trafiłeś na nie w złym momencie