51

Odp: Homologacja - duży problem.

@Kryształ, znalazłem coś co może ci pomóc w rozwiązaniu prolemu, jest tam kilka wskazówek co i jak. Powodzenia
TU KLIK (link usunięty)

52

Odp: Homologacja - duży problem.

Udało się rozwiązać problem?

53

Odp: Homologacja - duży problem.

Czy on jest w stanie pomóc w załatwieniu kopii dokumentu od zbiornika?

54

Odp: Homologacja - duży problem.

Przepraszam za tak długą nieobecność spowodowaną.....lenistwem, brakiem chęci zajęcia się instalacją big_smile

No ale zbliża się grudzień, a wiem że trochę potrwa to wszystko dlatego zabrałem się za to wcześniej.

Tak jak obiecałem dawno temu - oto zdjęcia mojej instalacji.

[URL=http://img216.imageshack.us/i/p1000529c.jpg/]http://img216.imageshack.us/img216/4474/p1000529c.th.jpg[/URL]
[URL=http://img216.imageshack.us/i/p1000530.jpg/]http://img216.imageshack.us/img216/5950/p1000530.th.jpg[/URL]
[URL=http://img268.imageshack.us/i/tabliczkanabutli.jpg/]http://img268.imageshack.us/img268/3117/tabliczkanabutli.th.jpg[/URL]
[URL=http://img75.imageshack.us/i/tabliczkanaosprzcie.jpg/]http://img75.imageshack.us/img75/1666/tabliczkanaosprzcie.th.jpg[/URL]


Kontaktowałem się z auto gaz holandia - 150 złotych wymiana.

Ciekawe ile będzie kosztować butla......

55

Odp: Homologacja - duży problem.

Dolicz jeszcze wielozawór i rurki miedziane.

56

Odp: Homologacja - duży problem.

W autogazholandia wycenili mi całość na 849 zł brutto - wszystko, robocizna, butla, przezbrojenie.

Jest opcja zrobienia za 200 zł mniej, ale butla byłaby typu "włoskiego" - cokolwiek to znaczy.

Aczkolwiek wtedy straciłbym "oryginalność układu, szybkie tankowanie i kontrolę ilości gazu" < - słowa serwisanta

Co Wy na to?
W sumie na kontroli ilości gazu całkiem mi zależy - wygodnie mieć wskaźnik gazu w aucie...

57

Odp: Homologacja - duży problem.

Raczej niewielka różnica... chyba wybrałbym oryginalne rozwiązanie.

58

Odp: Homologacja - duży problem.

Niestety...oryginalność układu nie zostanie zachowana. Nie jest możliwe zdobycie jednej sztuki butli takiej jak ja potrzebuję. Minimum 10 trzeba zamówić hmm

AutoGazHolandia z Krakowa nie podejmie się przerobienia na typ włoski bo im to średnio wychodzi i przyznali się do tego bez bicia. Za to polecili Eliasza z Częstochowy i facet podejmie się przerobienia i ręczy, że wszystko będzie ok. Aczkolwiek wyniesie mnie to tyle samo co wariant z oryginalną butlą - jakieś nawet 900 złotych..;/

59

Odp: Homologacja - duży problem.

Udało się zdobyć oryginalną butlę i Eliasz w Częstochowie zamontował mi ją. Także wszystko mam oryginalne. Wskaźnik gazu działa. Tankowanie dalej jest tak samo szybkie. Całkowity koszt to 930 złotych. Sporo ale wydaje mi się, że warto było.

Ma teraz do Was inne pytanie. Ostatnio u Eliasza robiłem regeneracje reduktora i dystrybutora. Wszystko co dało się zrobić. Nawet dodatkowy filtr został założony między reduktorem a dystrybutorem. Sprawdzili mi również silnik krokowy i okazało się, że już ledwo działa. U Eliasza koszt tego silnika krokowego to 350 złotych. Na allegro oryginalny to 249,99 złotych.
I mam teraz pytanie do Was. Bo auto pomimo regeneracji dystrybutora i reduktora dalej tnie mi na dolnych obrotach jak wcisnę gaz w podłogę. Czy to na pewno wina silnika krokowego (u Eliasza mówili, że tak, ale stwierdzili, żebym jeździł na tym silniki do zajechania). Jeśli to silnik krokowy to zastanawiam się czy sam nie mógłbym go zmienić? Bo jest na wierzchu - kostka z kablami i dwie śruby torx i to wszystko. Czy jak wymienię taki silnik krokowy sam to trzeba jakąś regulację robić? Ustawiać jakieś ciśnienie czy jakieś inne pierdoły? Czy po prostu wkładam nowy, przykręcam, podpinam kabelek i po sprawie.

Dzięki z góry za odpowiedź.

60

Odp: Homologacja - duży problem.

michael146 napisał/a:

Czy po prostu wkładam nowy, przykręcam, podpinam kabelek i po sprawie.


Dokładnie tak  :smile: