Odp: Audi Q7
Masz może jakieś bliższe informacje, jak zachowują się silniki po założeniu takiej instalacji?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Masz może jakieś bliższe informacje, jak zachowują się silniki po założeniu takiej instalacji?
tyle tylko, że jeśli mówimy o instalacji BRC, to powiedz nam, że na wolnych obrotach silnik pracuje wyłącznie na benzynie, a gaz zaczyna być podawany dopiero pod obciążeniem, powiedz, ile kosztuje instalacja (montaż), powiedz też, ile benzyny na każde spalone 100l. LPG trzeba wlać. Na koniec - powiedz, po ilu kilometrach eksploatacji szacowany jest zwrot takiej instalacji.
Jak na moje oko to z 5-6 l PB idzie na każde 100km.
Sądzę, że nawet mniej, ze 2,5-3 litry w silniku powiedzmy - 120-konnym. Do tego ok 8-10l. LPG. Instalacja kosztuje spokojnie ok 8-9 kpln. Licz teraz
SebastianS napisał/a:tyle tylko, że jeśli mówimy o instalacji BRC, to powiedz nam, że na wolnych obrotach silnik pracuje wyłącznie na benzynie, a gaz zaczyna być podawany dopiero pod obciążeniem, powiedz, ile kosztuje instalacja (montaż), powiedz też, ile benzyny na każde spalone 100l. LPG trzeba wlać. Na koniec - powiedz, po ilu kilometrach eksploatacji szacowany jest zwrot takiej instalacji.
Witam.
Na wstępie nie chcę się z tobą spierać ( rozpisywać ani wymieniać argumentów bo do czego innego został stworzony ten portal) , więc jak będziesz miał wątpliwośći to zanim napiszesz zapraszam do Wrocławia, a się przekonasz , że auto na wolnych obrotach pracuje na gazie. Paliwo jest podawane czy na wolnych , czy na szybkich obrotach (obciążenie) mniej więcej co 20 cykl. Golf 2,0 TFSI na trasie Wrocław - Leverkusen spalił około 15 litrów benzyny. Koszt założenia takiej instalacji to między 5500-6500.
Jeśli są opanowane wolne obroty, to nieźle z uwagi na eksploatację miejską - chętnie zapoznam się z wynikami w cyklu miejskim. Zużycie paliwa wynosi z tego co piszesz niecałe 2l./100km, czyli około 1/4 tego, co normalnie taki silnik na trasie by łyknął - tu już nie jest różowo, jeszcze tylko powiedz, ile na takiej trasie golf spalił gazu i zaczynamy liczyć. Cyfry są bezlitosne i nikogo nie faworyzują.
No to teraz ja odkopię owego kartofla jeszcze raz.
Podtrzymuję tezę, że BRC SDI na wolnych obrotach chodzi na samej benzynie - i chętnie to udowodnię.
A odnośnie tematu wątku - jeśli ktoś ma Q7 i chce go dobrze i efektywnie zagazować, poproszę o kontakt.
Czyli można stwierdzić że 4,2FSI jest do zagazowania?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc