1

Odp: BRC Sequent 24- dziura w obrotach i dławienie

Witam o ile sie nie myle tam jest parownik Genius 1,2mbar w tych parownikach się dość szybko zużywała membrana,ja wymieniałem ja chyba  2 razy,a co do podwyższenia ciśnienia nic Wam to nie da ja tez miałem podobną sytuacje w bmw tylko tam muliło i szarpało na dodatek i to była wina parownika jak masz jak to sprawdz czy parownik "elastycznie",dynamicznie zwiększa ciśnienie można to zaobserwować w programie do tej instalki .pozdrawiam

2

Odp: BRC Sequent 24- dziura w obrotach i dławienie

No proszę, jakość gazu swoje robi... ja również opisywałem problem co prawda w instalacji II gen. ale też dotyczący czystości gazu. Jedno tankowanie  i parownik do czyszczenia... :?

3

Odp: BRC Sequent 24- dziura w obrotach i dławienie

Chwila, chwila... Skąd brane było ciśnienie gazu do czujnika? Jeśli zza filtrów - spadek ciśnienia powinien być widzialny na laptopie podczas ostrego pałowania, i wygenerować korektę czasu otwarcia wtrysków LPG, lub w przyapdku zapętlenia - jak to u BRC - niewidoczne dla użytkownika "podparcie się" benzyną.

Jeśli ciśnienie gazu było wzięte sprzed filtrów - instalator jest kretyn i rzeczywiście parametry na laptopie mogły wyglądać dobrze, a objaw - występować.

4

Odp: BRC Sequent 24- dziura w obrotach i dławienie

oktan napisał/a:

To w BRC można wybierać miejsce odczytu ciśnienia  :?:


Nie, teoretycznie nie można - jest narzucone. Ale wiesz, że wszystko się da... spier..olić big_smile

5

Odp: BRC Sequent 24- dziura w obrotach i dławienie

Zamykam temat.